خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

اجرای طرح ویژه مقابله با عرفان‌های كاذب در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۴۷

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح ویژه مقابله با عرفان‌های كاذب در ایام ماه مبارك رمضان و دستگیری تعدادی از عاملان انحراف جوانان خبر داد.

ایلنا: سردار «عبد الرضا آقاخانی» گفت: یکی از برنامه‌های این فرماندهی در ایام ماه مبارک رمضان برخورد جدی و قاطعانه با عرفان‌های کاذب و عاملان انحراف جوانان بود که در این زمینه پلیس امنیت عمومی استان مسئولیت اجرای این طرح را برعهده داشت که دراین مدت برخورد‌های خوبی با محافل و مراکز تبلیغ و ترغیب عرفان‌های کاذب انجام یافت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی افزود: بررسی‌ها و گزارشات به دست آمده نشان می‌دهد که عده‌ای با سوء استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان در این ایام و اشتیاق مردم به خصوص جوانان برای کسب معارف دین به ترغیب عرفان‌های کاذب، پوچ و بی‌محتوا می‌پردازند.

این مقام مسئول عنوان داشت: در این رابطه چندین نفر از عاملان اصلی انحراف و تبلیغ عرفان‌های کاذب شناسایی و دستگیر و لیدر اصلی آن‌ها به نام «نادر _ ب» فردی غیر بومی که در برخی از محله‌های شهر اصفهان اقدام به برگزاری جلسات و تبیین نظریات خود می‌پرداخت دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شده است.

سردار آقاخانی با بیان اینکه خانواده‌ها باید مراقب فرزندانشان باشند و با هدایت و راهنمایی صحیح آن‌ها را از رفتن به این گونه مجالس برحذر دارند بیان داشت: تنها راه رستگاری و کسب فیض معنوی حرکت در مسیر ولایت و شرکت در مجالس مذهبی و محافل نشر دین مبین اسلام و راهنمایی گرفتن از فقها، مراجع و علمای دین است.

وی بیان داشت: مردم اصفهان، مردمی فهیم، مومن، متقی، خداجو و اهل ولایت هستند که بیشترین حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و نثار کردن بیشترین شهید، جانباز و آزاده از این استان نشان دهنده ایستادگی و پایمردی آن‌ها بر سر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام است و به هیچ عنوان عاملان انحراف و عرفان‌های کاذب را به جامعه خود راه نمی‌دهند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس انقلابی و ولایتی استان اصفهان هم با تمام قوا پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌های مردم بوده و اجازه حرمت شکنی را به هیچ کسی در این شهر شهیدان نمی‌دهد و در این خصوص از تمامی شهروندان می‌خواهد که پلیس را در اجرای ماموریت‌هایش یاری دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز