خبرگزاری کار ایران

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی لرستان:

مسابقات کشوری سنگ نوردی جام افلاک در لرستان برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۴۲

رییس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی لرستان گفت: مسابقات کشوری سنگ نوردی جام افلاک در استان لرستان برگزار خواهد شد.

ایلنا: رییس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی لرستان گفت: مسابقات کشوری سنگ نوردی جام افلاک در استان لرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سیدˈ‎‎‌ آرش قیاسیان عصر یکشنبه 13 مرداد در جمع خبرنگاران افزود: این مسابقات با هماهنگی و اخذ مجوز از فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی، وبا همکاری جمعیت هلال احمر و اداره کل ورزش و جوانان لرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات در ۲۵ مردادماه سال‌جاری در محل سالن سه هزارنفری ولیعصر (عج) خرم آباد بر گزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به پاس زحمات و گرامیداشت ˈ مهدی زنده کارˈ از مربیان ارزنده لرستانی برگزار می‌شود افزود: این دوره مسابقات سنگ نوردی سرطناب ویژه آقایان بوده که ردهٔ سنی آن نیز آزاد است.

قیاسیان با بیان اینکه فراخوان مسابقات سرطناب جام افلاک با همکاری فدراسیون در سایت‌های رسمی اعلام شده است اظهار داشت: انتظار می‌رود ۳۰ ورزشکار صاحب نام در این رشته ورزشی از سراسر کشور در این مسابقات حضور پیدا کنند.

رئیس هیات کوهنوردی استان خاطر نشان ساخت: علاقه مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر، آگاهی از شرایط خاص این مسابقات و حضور در این رقابت‌ها به آدرس اینترنتی www. lor-mount. ir مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز