خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت احوال استان لرستان:

كارت‌های ملی هوشمند توسط پست لرستان توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۳۹

مدیران کل پست و ثبت احوال استان لرستان در خصوص نحوه واگذاری قرارداد کارت ملی هوشمند به توافق رسیدند.

ایلنا: مدیران کل پست و ثبت احوال استان لرستان در خصوص نحوه واگذاری قرارداد کارت ملی هوشمند به توافق رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در جلسه‌ای با حضور مدیران کل‌، معاونان و کار‌شناسان ادارات پست و ثبت احوال در اداره کل ثبت احوال لرستان برگزار گردید، چگونگی نحوه اجرای مراحل صدور کارت ملی هوشمند برای لرستانی‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

«حسین میردریکوندی» مدیر کل ثبت احوال لرستان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به وجود زیرساخت‌ها‌، امکانات و تجهیزات مناسب در اداره کل پست استان و وجود نیروهای متعهد انتظار می‌رود صدور کارت ملی هوشمند توسط پست به نحو مطوب انجام شود.

در ادامه جلسه «رحمان بیرانوند» مدیر کل پست استان نیز گفت: پست با داشتن گسترده‌ترین شبکه ارتباطی در نقاط مختلف شهری و روستایی به نیابت از دستگاه‌های اجرایی همواره موفق عمل کرده و در مورد قرارداد جدید که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، لذا آمادگی کامل را جهت اجرای مطلوب طرح توزیع کارت‌های ملی هوشمند اعلام می‌کنیم.

همچنین طرح بهنگام‌سازی و ساخت پلاک کدپستی ۱۰ رقمی در بروجرد توسط اداره کل پست استان کلید خورد.

با همکاری شهرداری بروجرد و اداره کل پست استان لرستان، طرح بهنگام‌سازی و ساخت پلاک کد پستی ۱۰ رقمی در این شهرستان آغاز شد.

رئیس اداره جغرافیایی و کدگذاری اداره کل پست استان ضمن اعلام این خبر افزود: در این طرح تعداد ۱۱۰ هزار پلاک کدپستی ۱۰ رقمی ساخته خواهد شد.

«بساط‌پور» تصریح کرد: اجرای این طرح ۳ ماه زمان احتیاج دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز