خبرگزاری کار ایران

فرماندار سراب:

اولین کارخانه سورتینگ سیب زمینی در سراب در حال احداث است

کد خبر : ۹۳۹۶۲

جهت راه اندازی این کارخانه۱۷۰میلیارد ریال سرمایه گذاری می‌شود که اعتبارات آن از طریق صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان از اعتبارات کارگروه توسعه بخش کشاورزی تامین می‌شود.

ایلنا: فرماندار شهرستان سراب از احداث اولین کارخانه سورتینگ و فرآوری سیب زمینی در این شهرستان خبرداد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود سعادتی با بیان اینکه جهت راه اندازی این کارخانه۱۷۰میلیارد ریال سرمایه گذاری می‌شودگفت: این پروژه هم اکنون در حال احداث بوده و اعتبارات آن از طریق صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان از اعتبارات کارگروه توسعه بخش کشاورزی تامین می‌شود.
وی افزود: ظرفیت بسته بندی این کارخانه دو هزار و ۵۰۰ تن در سال است.
سعادتی بر توسعه فرآورده‌های لبنی، دامی و صنایع تبدیلی در این شهرستان تاکید کرد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست شرایط لازم را برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم نمایند.
فرماندار شهرستان سراب همچنین خواستار افزایش اعتبارات توسعه بخش کشاورزی شد و افزود: کمبود آب و فقدان استفاده صحیح از منابع آبی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی بخش کشاورزی در این شهرستان است.
سعادتی گفت: سهم شهرستان سراب از مکانیزاسیون کشاورزی اندک بوده و محدودیت اعطای تسهیلات برای خرید اداوات کشاورزی مانع از توسعه کشاورزی در این منطقه شده است.
وی همچنین با اشاره به قابلیت‌های ویژه بخش دامداری در این شهرستان اظهارداشت: وجود بیش از یک میلیون واحد دامی در سراب، ایجاد مرکز عرضه دام در منطقه را ضروری می‌‌سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز