خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

از محل اعتبارات فرهنگی، بهره‌ای عاید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نمی‌شود

کد خبر : ۹۳۹۵۹

از محل اعتبارات فرهنگی، بهره چندانی عاید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نمی‌شود.

ایلنا: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: از محل اعتبارات فرهنگی، بهره چندانی عاید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نمی شود.

به گزارش ایلنا حجت الاسلام و المسلمین حسین تقی زاده که به مناسبت 12 مرداد سالروز تأسیس این نهاد سخن می گفت با اشاره به فعالیت های چشمگیر این نهاد مقدس در استان آذربایجان شرقیدر عین حال افزود: لكن با اهتمام و همدلی و همفكری مجمع نمایندگان عضو شورا در استان و سایر نهادها و سازمانها و ارگانها و تشكل های اسلامی و مردم شهیدپرور، بصیر و آگاه و در رأس همه، راهنمایی ها و حمایت های ارزنده و كارساز نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریزو نهایتاً‌ تلاش های شبانه روزی و خالصانه همكاران در دفتر آذربایجان شرقی و همچنین حمایت های مادی و معنوی بی دریغ مسئولین شورا در مركز، توانسته ایم به حول و قوه الهی به وظایف خود به نحو مطلوب عمل نماییم.

وی تأکید کرد: بعد از این هم به عنوان یك سرباز، آماده فداكاری و خدمت در جهت پیشبرد اهداف والای این نهاد انقلابی و زنده نگه داشتن پرچم اسلام و انقلاب اسلامی و اهتزاز آن در جهان هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین تقی زاده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نهادی برخاسته از بطن انقلاب اسلامی خواند و گفت: این نهاد انقلابی، با تدبیر و آینده نگری بی نظیر حضرت امام خمینی(ره) تشكیل شده است.
وی با اشاره به تقارن سالروز تأسیس این شورا در سالجاری با سه مناسبت ویژه شامل دهه آخر مبارک رمضان، روز جهانی قدس و مراسم تنفیذ حكم یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران یادآور شد و با اشاره به فعالیت های مختلف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سالهای متمادی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یك نهاد انقلابی، مردمی و تحت نظارت و زعامت ولی فقیه زمان در طول بیش از سی سال به وظایف محوله عمل كرده است.
وی خاطرنشان كرد: امروز بحمدا... پس از گذشت بیش از سه دهه از تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، این نهاد توانسته با موفق عمل كردن به وظایف خود، مشاركت و حضور گسترده و گرم مردم مسلمان و انقلابی ایران در صحنه های حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی را تضمین نموده و بدین سان بر ادامه راه حضرت امام راحل عظیم الشأن و شهدای گرانقدر و دفاع از ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان پافشاری كرده و قلب نازنین مقام معظم رهبری را شاد كند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین اضافه كرد: از طرف دیگر، وجود با بركت حضرت آیت ا... جنتی(دامت بركاته) به عنوان یك مجتهد و فقیه خستگی ناپذیر و قاطع در مقام نمایندگی ولی فقیه و ریاست این نهاد و سایر مسئولین دلسوز در مسئولیتهای مدیریتی،‌در ادامه عمل به وظایف مندرج در اساسنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اجرای مطلوب برنامه های مردمی و ملی و مذهبی مورد نظر، عامل اساسی بوده و هستند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز