خبرگزاری کار ایران

پنجمین نمایشگاه تخصصی سیستمهای ایمنی و حفاظتی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۵۷

استفاده بهینه از تجهیزات باکیفیت و استاندارد باعث جلوگیری از ضرر و زیان‌های مالی و حتی جانی و آرامش خاطر افراد خواهد شد و به همین دلیل پنجمین نمایشگاه تخصصی سیستمهای ایمنی و حفاظتی با هدف پاسخگویی به نیاز مردم در این زمینه برگزار می‌شود.

ایلنا: پنجمین نمایشگاه تخصصی سیستمهای ایمنی و حفاظتی با هدف آشنا ساختن مردم و فرهنگ سازی در بکارگیری تجهیزات ایمنی و حفاظتی و ارائه آخرین دستاوردهای این حرفه ۲۸ تا ۳۱ مرداد در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیر تیمور‌نژاد مدیر برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی سیستمهای ایمنی و حفاظتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش تعداد اماکن در سال‌های اخیرو خطرهای متعدد، مساله برقراری امنیت و آرامش مورد توجه بیشتری قرار گرفته است و به همین دلیل، تقاضا برای استفاده از این تجهیزات نیز افزایش یافته است.

وی افزود: استفاده بهینه از تجهیزات باکیفیت و استاندارد باعث جلوگیری از ضرر و زیان‌های مالی و حتی جانی و آرامش خاطر افراد خواهد شد و به همین دلیل پنجمین نمایشگاه تخصصی سیستمهای ایمنی و حفاظتی با هدف پاسخگویی به نیاز مردم در این زمینه برگزار می‌شود.

تیمورنژاد همچنین گفت: این نمایشگاه با موضوع‌های طراحی و مشاوره، دوربینهای مداربسته و تحت شبکه، اعلام و اطفاء حریق، دزدگیر اماکن، کنترل دسترسی، کنترل یکپارچه ساختمان، گیتهای فروشگاهی و سیستمهای بازرسی برگزار می‌شود.

مدیر برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی سیستمهای ایمنی و حفاظتی گفت: در این نمایشگاه معتبر‌ترین شرکتهای سیستمهای ایمنی و حفاظتی تجهیزات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز