خبرگزاری کار ایران

باند کلاهبرداری و رمالی در کلیبر به دام افتادند

کد خبر : ۹۳۹۵۶

کلاهبرداران به هویت ۴ نفر خانم و یک نفرآقا با شگرد خاص خود به منازل مراجعه می‌کردند و خودرا به عنوان فروشنده دوره گرد و رمال معرفی و سپس اقدام به کلاهبرداری و اخاذی نموده وبا اسامی جعلی، وبا اعلام یک شماره تلفن همراه خاموش و آدرس تقلبی سعی در اغفال قربانیان خود می‌کردند.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان کلیبر در آذربایجان شرقی از دستگیری باند کلاهبرداری که به بهانه رمالی و پیش گوئی از مردم اخاذی می‌کردند خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، رحیم محمدی گفت: این باند ۵ نفره متشکل از یک نفر مرد و ۴ نفر زن همگی اهل شهرستان خوی از استان آذربایجان غربی و ساکن تبریز هستند.
فرمانده انتظامی شهرستان کلیبر افزود: با مراجعه اولین مالباخته مبنی براخاذی دو نفر زن با عنوان دوره گرد، رمال وپیش گو، بلافاصله مراتب در دستور کارپلیس قرار گرفت و این باند با یک دستگاه خودروی پژو روآ به رانندگی آقای (م – پ) در حین خروج از شهرستان شناسائی و متوقف شد.
وی ادامه داد: پس از دستگیری کلاهبرداران، شاکیان دیگری نیز به کلانتری مرکزی مراجعه و از افراد باند دستگیر شده مبنی بر اخاذی پول نقد وجواهرات اعلام شکایت کردند.
محمدی گفت: کلاهبرداران به هویت خانم‌ها (ف - ع)، (ک - ع)، (س- پ)، (ل - پ) و آقای (م - پ) با شگرد خاص خود به منازل مراجعه می‌کردند و خودرا به عنوان فروشنده دوره گرد و رمال معرفی و سپس اقدام به کلاهبرداری و اخاذی نموده وبا اسامی جعلی، وبا اعلام یک شماره تلفن همراه خاموش و آدرس تقلبی سعی در اغفال قربانیان خود می‌کردند.
فرمانده انتظامی کلیبر افزود: مته‌مان به کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان اقرار کرده و مقدار زیادی طلا و جواهرات و پول نقد کشف شد.
وی گفت: پرونده مالباختگان و اموال کشف شده به همراه کلاهبرداران تحویل مقام قضائی شد.
محمدی افزود: احتمال اینکه این باند در سایر شهرستان‌ها نیز اقدامات مشابهی داشته باشند از مردم خواست در صورت داشتن شکایت از افراد باند دستگیر شده به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۱۱۰ فوریتهای پلیسی تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز