خبرگزاری کار ایران

یک هزار و ۱۸۵ یتیم آذربایجان شرقی از مساعدت حامیان در ماه مبارک رمضان بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۴۸

در طرح محسنین هر فرد خیر و نیکوکاری می‌تواند با انتخاب خانواده مورد نظر خود ماهیانه با واریز مبلغی به نیازمندان، ایتام، بیماران و سالمندان از کار افتاده مساعدت می‌نماید.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی گفت: از اول ماه مبارک رمضان تاکنون یک هزار و ۴۱ حامی با شرکت در طرح اکرام ایتام حمایت از هزار و ۱۸۵ یتیم را در استان به عهده گرفته‌اند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین دشتی افزود: در این مدت از ۳ هزار و ۶۴۰ خانوارده در قالب طرح مفتاح الجنه بازدید شده و نزدیک به دو میلیارد ریال به این خانواده‌ها کمک شده است.
وی تصریح کرد:: همزمان با آغاز هفته اکرام و فرا رسیدن شب‌های قدر ثبت نام از حامیان اکرام و طرح محسنین در مصلای اعظم تبریز و پایگاههای کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان صورت گرفت.
دشتی خاطرنشان کرد: تکریم فقرا و نیازمندان، ایجاد زمینه لازم برای همنشینی و مصاحبت با فقرا برای خیرین، مسئولان وآشنایی بیشتر آن‌ها با زندگی افراد تهیدست، ایجاد حس همدلی در بین اقشار مختلف جامعه و تحکیم روابط عاطفی با آن‌ها، آشنایی با نظرات، پیشنهادات مسئولین و سنجش اثر بخشی خدمات امداد، جلب کمک‌ها برای رفع و کاهش مشکلات فقراء بویژه مددجویان تحت حمایت از اهداف طرح مفتاح الجنه به شمار می‌رود.
وی به ثبت نام ۴۷ حامی در طرح محسنین اشاره کرد وگفت: این حامیان ۵۳ خانواده را در سطح استان مورد حمایت خود قرار دادند.
وی هدف از اجرای طرح محسنین را عمل به سیره نبوی، کمک به نیازمندان، ریشه کنی فقر و جلب مشارکت‌های مردمی عنوان کرد و اظهار داشت: در این طرح هر فرد خیر و نیکوکاری می‌تواند با انتخاب خانواده مورد نظر خود ماهیانه با واریز مبلغی به نیازمندان، ایتام، بیماران و سالمندان از کار افتاده مساعدت می‌نماید.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد را در ماه مبارک رمضان اطعام و افطاری به نیازمندان و ایتام برشمرد و افزود: در طول این ماه مبارک ۱۷ هزار و ۴۸۶ خانواده با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال اطعام شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز