خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشنواره آزاد مینی گلف جام رمضان در تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۴۴

این جشنواره به منظور آشنایی هرچه بیشتر شرکت کنندگان با رشته ورزشی مینی گلف و نیز شناسایی نفرات بر‌تر این رشته در استان آذربایجان شرقی طراحی و اجرا شد.

ایلنا: یک دوره مسابقه مینی گلف با حضور ۳۶ شرکت کننده در دو بخش بانوان و آقایان در گرامیداشت ماه مبارک رمضان در محل پارک ولیعصر تبریز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس هیات گلف استان آذربایجان شرقی با اشاره به سطح بالای این دوره از مسابقات گفت: این جشنواره به منظور آشنایی هرچه بیشتر شرکت کنندگان با رشته ورزشی مینی گلف و نیز شناسایی نفرات بر‌تر این رشته در استان طراحی و اجرا شد.
عبدالله تقی‌پور افزود: برنامه‌های آموزشی جهت توسعه و پیشرفت گلف در آذربایجان شرقی آغاز شده و با حمایت مسئولان و پیگیری‌های همکاران در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و پیشرفت این رشته ورزشی در سطح استان خواهیم بود.
بر پایه این گزارش در پایان این مسابقات در بخش آقایان، حسن خاکزاد، امیر عزیزی، یاسر پورشادلو، مهدی وطن خواه و مرتضی تقی‌پور و در بخش بانوان گیتی علیزاده، نازنین شربت اوغلو، ساناز علیپور، الناز پورسعیدی و لیدا احمدزاده به ترتیب عناوین اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند. برگزیدگان با اهداء لوح سپاس و جوایز نفیس تقدیر شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز