خبرگزاری کار ایران

در تماشاخانه ایرانشهر؛

آیین افتتاح نمایش "کابوس‌های خنده دار..." امشب برگزار می‌شود

کد خبر : ۹۳۹۳۰

رضا حداد پیش از این نیز دو نمایش «آمدیم، نبودید، رفتیم» و «مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش» را در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه برده است.

ایلنا: آئین افتتاح نمایش «کابوس‌های خنده دار برای شب و چندتایی هم برای روز» نوشته محمد چرم شیر به کارگردانی رضا حداد شنبه (۱۲ مرداد ماه) ساعت ۲۱: ۳۰ در تماشاخانه ایرانشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش «کابوس‌های خنده دار برای شب و چندتایی هم برای روز» که چهارمین همکاری مشترک حداد و چرمشیر است هر شب ساعت ۲۱: ۳۰ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

در این نمایش فاطمه نقوی، ستاره پسیانی، ناز شادمان، پگاه طبسی‌نژاد، آرزو عالی و مریم نورمحمدی به ایفای نقش می‌پردازند و شیما میرحمیدی طراح لباس، رضا بهجت طراح نور، مهرداد متجلی عکاس، آرش صالحی مدیر تکنیک و‌‌ رها شیرازی، جابر رمضانی و آرزو عالی گروه کارگردانی این نمایش هستند.

گفتنی است، رضا حداد پیش از این نیز دو نمایش «آمدیم، نبودید، رفتیم» و «مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش» را در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه برده است.

لازم به یادآوری است، در حال حاضر پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «کابوس‌های خنده‌دار برای شب و چندتایی هم برای روز» در سامانه فروش اینترنتی آغاز شده است و علاقمندان برای خرید اینترنتی بلیت‌های این اثر می‌توانند، به آدرس www. tamashakhaneh. ir و یا به نشانی www. sayehtheater. com/ticket مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس حاصل فرمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز