خبرگزاری کار ایران

«شهربندان» مجابی سرانجام مجوز گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۲۸

رمان شهربندان که اولین بار در دهه‌ی 60 از قلم جواد مجابی به چاپ رسیده بود، با پیگیری‌های نشر افراز مجوز بازنشر گرفت و به زودی به بازار خواهد آمد.

ایلنا: رمان «شهربندان»، نوشته‌ی جواد مجابی؛ شاعر، مترجم و نویسنده که اولین بار در سال 66 به چاپ رسیده است، به تازگی از سوی انتشارات افراز مجوز نشر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خبر اخذ مجوز این رمان را اعظم کیان‌افراز، مدیر و صاحب‌امتیاز نشر افراز تایید کرد و در این باره گفت: این رمان که البته از سال گذشته پیگیر اخذ مجوز نشر آن بودیم، به تازه‌گی و با پیگیری‌های مستمر ما مجوز گرفت. البته اصلاحات محدودی نیز متوجه آن بود که بسیار ناچیز بوده و مشکلی ایجاد نکرده است.

وی افزود: از جواد مجابی، آثار و نمایشنامه‌های دیگری نیز از سوی نشر افراز برای اخذ مجوز به اداره‌ی کتاب ارائه شده که هنوز مجوز آن صادر نشده است.

گفتنی‌ست رمان «شهربندان»، داستان یک پزشک افغانی‌ست که وقتی به کشور خود بازمی‌گردد، متوجه می‌شود که کشورش توسط نیروهایی بیگانه اشغال شده است. این پزشک می‌کوشد تا رد و نشانی از هویت شخصی و ملی خود بیابد و در این مسیر با حوادث و رویداهای مختلفی روبرو میشود.

جواد مجابی متولد ماه مهر ۱۳۱۸ در شهر قزوین شاعر, نویسنده, نقاش، طنزپرداز و روزنامه‌نگار ایرانی است. از او آثار متعددی به چاپ رسیده‌است. همچنین برای مدت کوتاهی سردبیر مجله ادبی دنیای سخن بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز