خبرگزاری کار ایران

سردار تنگسیری:

اردوگاه لارک و هرمز برای توسعه طرح راهیان نور احداث و تجهیز شود

کد خبر : ۹۳۹۲۳

با توجه به نقش فعال ندسا در موضوع راهیان نور، پیشنهاد داریم تا یادمان شهدای والفجر هشت به طور کامل به نیرو واگذار شده و اردوگاه لارک و هرمز برای توسعه طرح راهیان نور احداث و تجهیز شود.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: با توجه به نقش فعال ندسا در موضوع راهیان نور، پیشنهاد داریم تا یادمان شهدای والفجر هشت به طور کامل به نیرو واگذار شده و اردوگاه لارک و هرمز برای توسعه طرح راهیان نور احداث و تجهیز شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سپاه، مراسم تقدیر از فعالان برنامه راهیان نور نیروی دریایی سپاه با حضور سردار فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور و جانشین سازمان بسیج مستضعفین و همچنین دریادار تنگسیری جانشین فرماندهی ندسا در منطقه دوم دریایی نوح نبی(ع) برگزار شد.

در این مراسم دریادار علی رزمجو فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه به ظرفیت شایسته راهیان نور در فعالیت‌های معنوی و فرهنگی و حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و توسعه و ترویج آنها اشاره کرد و به مدعوین و میهمانان خیرمقدم گفت.

دریادار تنگسیری جانشین فرماندهی نیرو نیز به سابقه مبارزات مردم جنوب ایران علیه استعمارگران و متجاوزان اشاره کرد و درباره برنامه راهیان نور، گفت: به لطف خدا،‌ ارزیابی انجام شده از چند دوره برگزاری طرح راهیان نور نشان می‌دهد که هر سال بر کمیت و کیفیت برنامه‌ها افزوده می‌شود و ضعف‌ها و کاستی‌ها به سرعت در حال برطرف شدن است.

وی افزود: با توجه به نقش فعال نیروی دریایی سپاه در موضوع راهیان نور، ما پیشنهاد داریم تا یادمان شهدای والفجر هشت به طور کامل به نیرو واگذار شده و اردوگاه لارک و هرمز برای توسعه طرح راهیان نور احداث و تجهیز شود.

بخش دیگر این مراسم به ارائه گزارش عملکرد از سوی فرماندهان مناطق مختلف نیرو و سپاه‌های استانی در خوزستان،‌ بوشهر و هرمزگان اختصاص داشت.

سردار فضلی جانشین سازمان بسیج سخنران دیگر این مراسم بود که درباره ضرورت و اهمیت طرح راهیان نور و لزوم بسط و گسترش آن نکاتی را یادآورشد.

فضلی گفت: یکی از کارکردهای مهم طرح راهیان نور، مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی افزود: ما از طریق این طرح می توانیم ارزش های انقلابی و جهادی مربوط به هشت سال دفاع مقدس را زنده و پویا نگه داشته و از نسلی به نسل دیگر انتقال دهیم.

طرح پرسش درباره طرح راهیان نور از سوی فرماندهان و دست اندرکاران حاضر در این مراسم و پاسخ های سردار فضلی،‌ بخش دیگری از برنامه ها بود.

در پایان این مراسم و به پاس تقدیر از فعالان و نقش آفرینان طرح راهیان نور به ویژه راهیان نور خلیج فارس، هدایایی به رسم یادبود توسط فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور به آنان اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز