خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری:

ربیعی سابقه فداكاری برای انقلاب و دستاوردهای آن را دارد

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۹۰

ربیعی همانند جبهه‌های جنگ تحمیلی در جبهه اقتصادی نیز ثمرات پرارزشی برای ایران و جامعه کارگری خواهد داشت/ربیعی همواره در خدمت انقلاب و مستضعفان جامعه بوده و سابقه فداکاری برای انقلاب و دستاوردهای آن را داشته است.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، اقدامات تخریبی برخی وبسایت‌های خبری علیه گزینه رئیس جمهور منتخب برای تصدی وزارت کار را به دلیل نگرانی آنها از قطع رانت‌هایی که طی سالها وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت کسب کرده‌اند عنوان کرد.

«حسن صادقی» در گفتگویی تفصیلی با ایلنا اظهار داشت: برخی وبسایت‌های وابسته به کانون‌های قدرت و ثروت که سالیان دراز است حامی وزرایی بوده‌اند که با پدید آوردن مشکلات فعلی، ناکارآمدی‌شان در عرصه اشتغال و روابط کار روشن است، اخیرا شروع به تخریب آقای ربیعی، گزینه پیشنهادی آقای روحانی برای تصدی وزارت کار کرده‌اند.

وی ادامه داد: البته آن‌ها نگران منافع خودشان هستند. در زمان ۸ سال دولت آقای احمدی‌نژاد که این رسانه‌ها حمایتش می‌کردند چه بلایی بر سر وضعیت اشتغال، ‌ روابط کار، ‌ سرمایه گذاری و معیشت کارگران آمد؟ مسئولان وزارت کار در تمام ۸ سال گذشته، حق تجمع و اعتراض را از کارگران گرفتند.

این فعال کارگری، ربیعی را فردی از بطن جامعه کارگری خواند و افزود: مخالفان ربیعی گروه‌های سیاسی هستند که رانت‌هایشان به خطر افتاده است. کسانی که برخلاف منافع کارگران در کنار سرمایه داران قرار دارند. افرادی که به دنبال حفظ منافع خودشان در دولت آینده‌اند زیرا می‌دانند با آمدن فردی همچون ربیعی، رانت‌هایشان قطع خواهد شد.

وی ادامه داد: بخش دیگری از مخالفان ربیعی در حال حاضر افرادی هستند که به طور ناآگاهانه همسو با سایت‌های سلطنت‌طلب و مخالفان انقلاب، سوابق وی در نهادهای انقلابی را به زبان دیگر به چالش کشیده‌اند.

صادقی اظهارداشت:جای تعجب است چگونه این سایت‌ها كه خود را حامی انقلاب می‌دانند با ایده گرفتن از سایت‌های ضد انقلاب، حرف‌های آنها را با برخی اضافات تکرار می‌کنند.

وی یادآور شد: همه آنهایی که ربیعی را می‌شناسند معتقدند که او همواره در خدمت انقلاب و مستضعفان جامعه بوده و سابقه فداکاری برای انقلاب و دستاوردهای آن را داشته است.

صادقی با تاكید بر اینكه متاسفانه دو گروه کانون‌های قدرت و گروه ناآگاهان افراطی امروز از دو سو به کاندیدای وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی حمله می‌کنند، گفت: ما معتقدیم ربیعی با عملکرد خود همانند جبهه‌های جنگ تحمیلی در جبهه اقتصادی نیز ثمرات پرارزشی برای ایران و جامعه کارگری خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز