خبرگزاری کار ایران

باید ۳ امتیاز را می‌گرفتیم؛

بنگر: مقابل ذوب‌آهن بدشانس بودیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۵۱

اگر چشم نخوریم، امیدواریم بتوانیم این روند خوب را در طول فصل ادامه بدهیم. اینکه در بازی‌های پیاپی گل نخوریم خوب است، اما مهم است که در طول فصل گل‌های کمتری دریافت کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن در اصفهان گفت: بازی خوبی نبود اما باید با این استعدادهایی که در تیم ما حضور دارند 3 امتیاز بازی را می‌گرفتیم. این شانس را هم داشتیم اما کمی بدشانسی آوردیم.

به گزارش ایلنا، محسن بنگر با بان این مطلب افزود: نیمه اول بازی تا حدودی متعادل بود، البته قبول دارم با این استعدادها می‌توانیم بهتر بازی کنیم و 3 امتیاز این بازی را هم باید می‌گرفتیم. در نیمه دوم شرایط بهتر شد چند بار به گل نزدیک شدیم، ولی از یکسو خوب بود که گل نخوردیم و از سوی دیگر متاسفانه گل هم نزدیم. حالا باید به بازی‌های بعدی فکر کنیم و به نظر می‌رسد بازی‌های پیاپی که در تهران داریم، فرصتی است تا امتیازات لازم را جمع کنیم.

وی درباره بسته ماندن دروازه پرسپولیس در 2 بازی اخیر ادامه داد: اگر چشم نخوریم، امیدواریم بتوانیم این روند خوب را در طول فصل ادامه بدهیم. اینکه در بازی‌های پیاپی گل نخوریم خوب است، اما مهم است که در طول فصل گل‌های کمتری دریافت کنیم. خدا را شکر با کمک بچه‌ها در این دو بازی نتوانسته‌اند به دروازه ما زیاد نزدیک بشوند.

این مدافع سرخ‌پوش درباره بازی با مس و فاصله زمانی کم تا آن دیدار خاطر نشان کرد: هنوز فیلم بازی آنها را ندیدیم و نمی‌دانم در این فصل چه شرایطی دارند. مس در کل تیم خوبی است ولی ما هم با فاصله کم بازی‌ها مشکل نداریم. اتفاقا با توجه به تمریناتی که داشتیم شرایطی داریم که بچه‌ها دوست دارند بازی‌ها در فاصله‌های 4- 5 روزه انجام شود. ما حتما باید این بازی را ببریم تا از کورس عقب نمانیم.

بنگر درباره دلیل تفاوت عملکرد سرخ‌پوشان در دو نیمه افزود: شاید به شرایط جوی مربوط بود، اما ما در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم و شایسته رسیدن به گل و پیروزی بودیم. در واقع تساوی واقعیت این بازی را نشان نداد ولی دیگر تمام شد و باید به فکر بازی‌های بعدی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز