خبرگزاری کار ایران

برای بازی‌های كشورهای اسلامی؛

مداح سرمربی تیم ملی بانوان تكواندو شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۳۷

بازی‌های كشورهای اسلامی از تاریخ 22 شهریورماه الی نهم مهرماه سالجاری به میزبانی كشور اندونزی و در شهر جاكارتا برگزار می‌شود.

مینو مداح به عنوان سرمربی تیم ملی تكواندوی بانوان كشورمان برای حضور در بازی‌های كشورهای اسلامی معرفی شد.

به گزارش ایلنا،  فدراسیون تكواندو به منظور حضور موفق بانوان تكواندوكار كشورمان در بازی های كشورهای اسلامی،‌ مینو مداح را به عنوان سرمربی این تیم معرفی كرد.

مداح از سال 2001 الی 2010 به عنوان سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان و مربی تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان فعالیت می‌كرد كه در این زمان كسب (2 مدال نقره و 3 برنز در بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو،‌ یك مدال طلا و یك برنز در مسابقات آسیایی 2008 چین،‌ حضور در مسابقات كسب سهمیه المپیك منچستر انگلیس به منظور شركت در رقابت‌های المپیك 2008 پكن،‌ دو مدال نقره و برنز در تورنمنت بین‌المللی چین در سال 2007،‌ یك مدال نقره و 4 برنز در مسابقات بین‌المللی كره جنوبی نوجوانان در سال 2006،‌ یك مدال برنز در مسابقات آسیایی 2006 تایلند) را در كارنامه خود دارد.

گفتنی است، بازی‌های كشورهای اسلامی از تاریخ 22 شهریورماه الی نهم مهرماه سالجاری به میزبانی كشور اندونزی و در شهر جاكارتا برگزار می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز