خبرگزاری کار ایران

تیمی آماده را راهی لیگ برتر می‌کنیم؛

بی‌غم: باشگاه پرسپولیس به ما مجوز داده است

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۲۴

با مسوولان باشگاه پرسپولیس نامه‌نگاری‌های لازم را انجام دادیم و از آنها مجوز گرفتیم تا با این نام در لیگ برتر حاضر شویم.

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس مشهد گفت: زمان کمی برای آماده سازی تیم برای حضور در لیگ برتر فوتسال کشور داریم اما سعی می‌کنیم تیمی آماده را راهی لیگ برتر نماییم.

به گزارش ایلنا، حمید بی غم گفت: با توجه به آغاز تمرینات ما از امروز، تنها یک ماه زمان برای آماده سازی تیم داریم، ضمن اینکه در حال حاضر اکثر بازیکنان فوتسال کشور، قرارداد خود را با تیم‌های مختلف منعقد کرده‌اند و برای جذب بازیکن هم با محدودیت‌هایی مواجه هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه با یک اسپانسر برای حمایت مالی به توافق رسیده‌ایم باید برای حفظ آن در سال آینده تمام تلاش خود را برای کسب نتایج مطلوب به کار بندیم و یقین داشته باشید در پایان فصل جزو 6 تیم بالای جدول خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس مشهد ادامه داد: در حال حاضر با حمید طیبی، علی ابراهیمی، علی شیر افکن، سعید حاتمی و مهدی مصطفایی به توافق رسیده‌ایم که 3 تن از این بازیکنان سابقه حضور در لیگ برتر را داشته‌اند.

بی غم درخصوص استفاده از نام پرسپولیس برای این تیم هم گفت: با مسوولان باشگاه پرسپولیس نامه‌نگاری‌های لازم را انجام دادیم و از آنها مجوز گرفتیم تا با این نام در لیگ برتر حاضر شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز