خبرگزاری کار ایران

دایی تیم خوبی جمع کرده؛

رجب‌زاده: نمی‌خواهیم مشکلات فصل قبل برای ما تکرار شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۹۷

ما نمی‌خواهیم مشکلات فصل قبل برای ما تکرار شود. هواداران از تیم ما حمایت کنند بتوانیم نتیجه بگیریم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ما لیگ را خوب شروع نکردیم، اما در بازی اول ناعادلانه باختیم.

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ما لیگ را خوب شروع نکردیم. در بازی اول مقابل استقلال صنعتی اهواز خوب کار کردیم و چند موقعیت خوب هم داشتیم اما نتوانستیم گل بزنیم، البته بازی اول بود و هنوز شروع لیگ است و طبیعی است تیم‌ها شکل واقعی‌شان را پیدا نکرده‌اند اما باخت ما در اهواز ناعادلانه بود چون خوب بازی کردیم و فقط گل نزدیم و آخر بازی گل خوردیم. قانون فوتبال همین است و اگر نزنی، می‌خوری، اما مقابل پرسپولیس برای جبران آمده بودیم.

وی در مورد دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی با پرسپولیس همیشه شرایط خاص خودش را دارد. استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند و در بدترین شرایط هم بازی با آنها سخت است. ما هفته اول باختیم و باید در این بازی جبران می‌کردیم.

مهاجم ذوب‌آهن متذکر شد: البته دایی تیم خوبی جمع کرده و کار ما سخت بود. ما به برد احتیاج داشتیم اما به مشکل خوردیم.

وی در ادامه تاکید کرد: ما نمی‌خواهیم مشکلات فصل قبل برای ما تکرار شود. هواداران از تیم ما حمایت کنند بتوانیم نتیجه بگیریم.

رجب‌زاده در پایان گفت: در فوتبال دیگر بازی در خانه و خارج از خانه معنی ندارد و تیمی که انسجام خودش را حفظ کند، می‌تواند خارج از خانه هم نتیجه بگیرد. اگر انسجام، یکدلی و هماهنگی باشد، می‌شود خارج از خانه هم نتیجه گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز