خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری:

بی‌توجهی برخی مسئولان، وضع زیست محیطی اصفهان را به مخاطره انداخت

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۹۲

واگذاری معادنی که در محدودهٔ زیست محیطی استان قرار دارد خلاف قانون است و در این زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری از سلامت شهروندان و مسائل زیست محیطی مهم‌تر نیست.

ایلنا: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری اصفهان با تاکید بر لزوم بر جابجایی معادن آلاینده از شرق اصفهان، گفت: متأسفانه به دلیل بی‌توجهی برخی از دستگاه‌های مسئول، در شرق فرودگاه اصفهان و منطقهٔ فساران و سایر نقاط، وضعیت زیست محیطی به مخاطره افتاده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا همدانیان در نشست کارگروه معدن استان اعلام کرد: خروج معادن آلاینده در شرق اصفهان از مصوبات شورای برنامه‌ریزی و توسعهٔ استان است و باید اجرایی شود.

وی انتقال معادن گچ و آجرپزی‌های سنتی را در راستای همین مصوبه دانست و ادامه داد: سلامتی مردم را نمی‌توان با تخلف چند کارگاه به مخاطره انداخت.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری با انتقاد از بی‌توجهی برخی از دستگاه‌های مسئول در زمینه محیط زیست، افزود: این مشکلات در شرق فرودگاه اصفهان و منطقهٔ فساران و نقاط دیگر، وضعیت زیست محیطی را به مخاطره انداخته است.

وی با اشاره به اینکه قوانین دست و پاگیر و گاهی غیرکار‌شناسانه اختیارات را از استان‌ها سلب کرده است، گفت: این قوانین به صورت متمرکز اجرا می‌شود که باید هر چه زود‌تر با توجه به اقلیم هر استان و منطقه تغییر یابد از جمله، واگذاری معادنی که در محدودهٔ زیست محیطی استان قرار دارد خلاف قانون است و در این زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری از سلامت شهروندان و مسائل زیست محیطی مهم‌تر نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز