خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی در گفتگو با ایلنا:

كاهش خرید گوشت قرمز در ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۸۸

در مدت برگزاری نمایشگاه رمضان نرخ هر كیلو گرم لاشه گوسفندی 22 هزار تومان و نرخ هر كیلو گرم گوشت گوساله 25 هزار تومان بود و هم اكنون گوشت گوسفندی در سطح شهر هر كیلو 26 هزار تومان و هر كیلو گوشت گوساله از 28 تا 29 هزار تومان به دست مصرف كننده می‌رسد.

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی گفت: مردم در ماه رمضان گوشت كمتری خریداری كردند.

حمید خندان‌رو جوان رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینكه استقبال مردم از خرید گوشت قرمز كمتر از گذشته شده است، اظهار داشت: با توجه به اینكه در فصل تابستان هستیم و این فصل مصادف با ماه رمضان شده است مردم نسبت به ماههای گذشته گوشت كمتری مصرف می كنند.

وی افزود: این در حالی است كه قیمت گوشت طی 3 ماه گذشته نه تنها تغییری نداشتیم بلكه در برخی از ایام به دلیل برگزاری نمایشگاه‌ها از جمله نمایشگاه ویژه ماه رمضان قیمت گوشت 10 تا 15 درصد كاهش نیز داشته است.

خندان‌رو جوان با اشاره به نرخ گوشت قرمزدر سطح شهر خاطر نشان كرد: در مدت برگزاری نمایشگاه  رمضان نرخ هر كیلو گرم لاشه گوسفندی 22 هزار تومان و نرخ هر كیلو گرم گوشت گوساله 25 هزار تومان بود و هم اكنون گوشت گوسفندی در سطح شهر  هر كیلو 26 هزار تومان و هر كیلو گوشت گوساله از 28 تا 29 هزار تومان به دست مصرف كننده می‌رسد.

رییس اتحادیه گوشت گاوی تصریح كرد: خوشبختانه میزان قاچاق دام زنده از مرزهای كشور بسیار كم شده و با هماهنگی كه با نیروی انتظامی صورت گرفت این معضل نیز برطرف شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز