خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز علمَی کاربردی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران:

با احیاى نگرش نوآورى مى‌توان تعامل بین دانشگاه و صنعت را نزدیک‌تر کرد

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۶۰

دانش اساس قابلیت تولید، ظرفیت نوآورى و دارایى راهبردى هر بنگاهى است که به آن در مقابل رقباى داخلى و بین المللى مزیت رقابتى مى‌بخشد.

ایلنا: رئیس مرکز علمَی کاربردی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: تربیت نیروى متخصص و کارآمد از یک طرف و اشتغال به کار فارغ التحصیلان دانشگاه از سوى دیگر مسائلى است که زمینه ذهن آدمى را به خود مشغول مى کند.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی نقی عمادی با بیان اینکه جامعه ایران به عنوان جامعه‌ای در حال توسعه و نیازمند رشد و توسعه‌ای متوازن و هماهنگ است گفت: به این منظور ضروری است تا نظام‌ها و نهادهای مختلف اجتماعی در راه نیل به این هدف از هماهنگی و ارتباطی پویا برخوردار باشند و با ارتباطات متقابل خود راه رسیدن به توسعه متوازن را هموار سازند.

وی افزود: نهاد دانشگاه از نهادهای اصلی فرهنگی علمی هر جامعه‌ای است که بار آموزش و پرورش جوانان هر جامعه را بر عهده دارد و باید تلاشی همه جانبه در راه ایجاد و رشد متخصصان علمی جامعه از خود نشان دهد.

رئیس مرکز علمی کاربردی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تصریح کرد: با حمایت دکتر روغنی مدیر عامل محترم شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران و توجه به آموزش علمی و تولیدات فرهنگی این شرکت موفق به اخذ مجوز تاسیس دانشگاه علمی کاربردی شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط صنعت با دانشگاه به صورت عملی و ذکاربردی گفت: با احیاى نگرش نوآورى در دانشگاه همراه با حمایت از طرح‌هاى تحقیقاتى مى توان تعامل بین دانشگاه و صنعت را نزدیک‌تر و اثر بخش‌تر نمود.

عمادی اضافه نمود: دانش اساس قابلیت تولید، ظرفیت نوآورى و دارایى راهبردى هر بنگاهى است که به آن در مقابل رقباى داخلى و بین المللى مزیت رقابتى مى‌بخشد.

رئیس مرکز علمی کاربردی شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران ادامه داد: مرکز علمی کاربردی چوب وکاغذ مازندران با حضور وفعالیت متخصصین و مدیران توانمند این کارخانه از بعد علمی وتجربی سرمایه ارزشمندی دارد که به این صنعت با توجه به داشتن علاقه و عشق به کار وانگیزه بالا شغلی جهت استفاده درست و بهینه از داشتن و تجربه به دست آورده است.

وی ابراز داشت: این مرکز علمی و کاربردی طی نیم سال پذیرش دانشجو برای توسعه پایدار این صنعت بزرگ باعث زمینه رشد و ارتقاء علمی و آکادمیک کارکنان و مردم ساری بخصوص جنوب شهر این شهرستان و منطقه رافراهم نموده است.

عمادی افزود: این دانشگاه در منطقه محروم بلوار کشاورز تاسیس و عموما دانشجویان بومی و منطقه ایی در این مرکز مشغول به تحصیل می‌باشند و با عنایت به خداوند وتلاش این مرکز توانسته است درطی یک نیم سال مجوز پذیرش دانشجو در سه رشته اخذ نماید.

وی با ابراز خرسندی از اینکه این مرکز مجوز چند رشته دیگر در مقطع کاردانی، کار‌شناسی ناپیوسته وکار‌شناسی ارشد را به‌لحاظ داشتن امکانات مناسب به‌دست آمده است گفت: این مرکز با توجه به داشتن شرایط لازم و امکانات فضای آموزشی مجهز‌ترین امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی به معنی واقعی مرکزعلمی کاربردی و مهارتی است.

عمادی در پایان یاد آور شد: یکی از برنامه‌های شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران برخورداری و جذب فارغ التحصیلان این مرکز دانشگاهی است و درصورت جذب نیرو با برگزاری آز مون الویت بهتری به دانشجویان این مرکز خواهد داد. وی همچنین خاطر نشان کرد: علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت این مرکز می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۸۸۲۲۵۸-۰۱۵۱ و ۳۸۸۲۲۵۹-۰۱۵۱ تماس حاصل نموده و یا بر اساس برنامه زمان بندی شده دانشگاه جامع علمی و کاربردی از تاریخ ۱۳ /۵ /۹۲ لغایت ۲۰ /۵ /۹۲ در مقطع کار‌شناسی ناپیوسته و از تاریخ ۲۷/۵/۹۲ لغایت ۳/۶/۹۲ به سایت مرکز مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز