خبرگزاری کار ایران

میرعلایی:

اصفهان میزبان جشنواره فیلم کودک است

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۵۶

فارابی از شش شهریور ماه پیش تولید جشنواره کودک اصفهان را آغاز خواهد کرد. طی صحبتهایی که قرار است با شهردار اصفهان داشته باشیم انشاء الله اصفهان میزبان این دوره از جشنواره است.

ایلنا: احمد میرعلایی (مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی) شب گذشته (۱۱ مرداد) اعلام کرد؛ تلاش دارد تا جشنواره فیلم کودک امسال در اصفهان برگزار شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فارابی، میرعلایی که مه‌مان تلفنی برنامه هفت شب گذشته (۱۱ مرداد) بود طی سخنان کوتاهی درباره طرح اذان تا اذان عنوان کرد: متاسفانه طرح اذان تا اذان‌‌ رها شده است چون برنامه ریزی اصولی که باید انجام شود صورت نگرفته است. در بخش خصوصی نیز تمایل چندانی برای این اکران وجود ندارد. اگر قرار است موضوعی مثل ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گیرد باید از شش ماه قبل برای آن برنامه ریزی شود و فیلم‌هایی در این زمینه تولید شود. صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها نیز برای رونق این طرح تلاش کنند.

میرعلایی درباره برگزاری جشنواره کودک و نوجوان امسال گفت: فارابی از شش شهریور ماه پیش تولید این جشنواره را آغاز خواهد کرد. طی صحبتهایی که قرار است با شهردار اصفهان داشته باشیم انشاء الله اصفهان میزبان این دوره از جشنواره خواهد بود. امسال فارابی از نظر فیلمنامه دست پری دارد اما امیدوارم بودجه مناسبی نیز به دستمان برسدتا در جشنواره شاهد آثار خوبی باشیم. امیدوارم بخش خصوصی هم در این زمینه مشارکت داشته باشد.

وی درباره عنصر جذابیت در سینمای ایران توضیح داد: ما چاره‌ای جز حضور بین‌المللی در عرصه جهانی نداریم و فیلم‌های ایرانی باید به اکران جهانی درآیند. اما موضوع مهم عنصر جذابیت است که این روز‌ها فراموش شده است. خوشبختانه در جشنواره گذشته فیلم فجر فارابی چند فیلم شاخص داشت که توانستند جذابیت‌های لازم را داشته و نظر پخش کنندگان را جلب کنند. همانطور که این روز‌ها شاهد هستیم فیلم «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» به فروش بسیار خوبی دست یافته است. فارابی تلاش بسیاری برای فیلم «دربند» کرده است که اگر در زمان مناسبی اکران شود یکی از آثار پرفروش خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز