خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرك‌های صنعتی مازندران خبر داد:

سرمایه‌گذاری 1175 میلیارد ریالی در شهرك صنعتی سلمانشهر

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۴۶

صنعت یكی از بخش‌های مهم و اساسی اقتصاد كشور محسوب می‌شود و رشد و توسعه اقتصادی مستلزم رشد و توسعه صنعتی است.

ایلنا: مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران، از سرمایه گذاری ۱۱۷۵ میلیارد ریالی واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی سلمانشهر، خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، عباسعلی وفایی‌نژاد در جمع اعضای شرکت خدماتی شهرک صنعتی سلمانشهر اظهار داشت: صنعت یکی از بخش‌های مهم و اساسی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و رشد و توسعه اقتصادی مستلزم رشد و توسعه صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران گفت: مهم‌ترین هدف از توسعه صنعتی در جهت تأمین و توسعه صنایع کوچک و متوسط، تأمین نیازهای شغلی و رقابت در ارائه تولیدات با کیفیت، در بازارهای داخلی و خارجی است.

وفایی‌نژاد افزود: شهرک صنعتی سلمانشهر در سال ۱۳۷۰ به تصویب هیأت دولت رسید و در‌‌ همان سال نیز کار اجرایی ساخت این شهرک انجام شده است.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک صنعتی سلمانشهر بیان داشت: تاکنون، شرکت شهرک‌های صنعتی با ۱۰۹ واحد تولیدی و صنعتی قرارداد منعقد نموده که از این تعداد، ۷۰ واحد تولیدی با سرمایه گذاری مبلغ ۱۱۷۵ میلیارد ریال به بهـره برداری رسیده‌اند و برای ۲۰۲۱ نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: با تکمیل و به بهره برداری رسیدن تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی سلمانشهر، میزان اشتغال به ۳۱۵۲ نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز