خبرگزاری کار ایران

عضو سیاست گذاری ستاد روحانی در استان اصفهان:

بزرگترین دستاورد انتخابات، پیگیری خواسته‌های مردم از طریق صندوق‌های رای بود

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۱۴

بزرگ‌ترین دستاورد انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم و خیزش مردمی در انتخاب دکتر حسن «روحانی» این بود که مردم خواسته‌هایشان را از طریق صندوق رای اعلام و پی‌گیری کردند و موجب شد تا رئیس جمهوری اعتداگرا انتخاب شود.

ایلنا: عضو سیاست گذاری ستاد روحانی در استان اصفهان گفت: بزرگ‌ترین دستاورد انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم و خیزش مردمی در انتخاب دکتر حسن «روحانی» این بود که مردم خواسته‌هایشان را از طریق صندوق رای اعلام و پی‌گیری کردند و موجب شد تا رئیس جمهوری اعتداگرا انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل «تهرانی» رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد تبلیغات ریس‌جمهور منتخب در استان اصفهان در مراسم ضیافت افطاری که با حضور جمع زیادی از فعالین سیاسی و ستادهای دکتر روحانی و دیگر فعالین نامزد‌های ریاست جمهوری شهرستان آران و بیدگل در تالار فیروزه این شهر برگزار شده بود، ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم در دراین دور از انتخابات گفت: علیرغم اینکه اصلاح طلبان سال‌های گذشته در سراسر کشور با محدویت‌های فراوانی از نظر مالی، سیاسی و امنیتی برخوردار بودندT ولی دراین انتخابات به موقع و خوبی درخشیدند و توانستند کمک کنند تا فردی به عنوان دلسوز واقعی مردم و کشور به عنوان رئیس جمهوری اعتدال گرا انتخاب شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهوری اعتدال گرا کشور در مسیر و ریل عقلانی قرار گیرد تصریح نمود: بسیاری از امکانات که در تاریخ و دوران طلایی ۸ ساله کشورمان که بی‌نظیر بود و می‌توانست درسطح بین الملل و داخل کشور بکار گرفته شود به علت بی‌تدبیری و ضعف مدیریت به هدر رفت.

تهرانی به نقش هاشمی، خاتمی و ایثار دکتر عارف در حمایت از دکتر حسن روحانی و انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهور منتحب اشاره کرد و گفت: این اتصال‌های شگرف مردمی و نقش این دوستان تبدیل به موجی گسترده و غیر منتظره از حمایت از روحانی در سراسر کشور شد.

وی بزرگ‌ترین دستاورد‌های کشور را به پای رفتن مردم به پای صندوق‌های رای دانست و گفت: بزرگ‌ترین دستاورد انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم و خیزش مردمی در انتخاب دکتر حسن «روحانی» این بود که مردم خواسته‌هایشان را از طریق صندوق رای اعلام و پی‌گیری کردند و موجب شد تا رئیس جمهوری اعتدال‌گرا انتخاب شود.

وی انتخابات ریاست جمهوری این دوره را یکی از کم خرج‌ترین و آرام‌ترین انتخابات کشورمان دانست و گفت: اتفاقی که در این دوره از انتخابات افتاد همانند ۲ خرداد در سطح منطقه الگو شد.

تهرانی به اتفاقات و انقلاب‌هایی که در کشورهای مصر، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی رخ داده اشاره کرد و گفت: در حالی که انتخابات در کشورمان به راحتی و بدون هیچگونه اتفاقی برگزار می‌شود مشاهده می‌کنیم که مردم این کشور‌ها برای تحقق خواسته‌های خود دست به اسلحه و خشونت می‌زنند.

تهرانی با تاکید بر مبارک و میمون بودن نتیجه این دور از انتخابات ریاست جمهوری و حفظ اصالت دموکراسی و مردم سالاری دینی گفت: مخالفین نتیجه این دور از انتخابات سعی دارند خواسته‌های مردم را افزایش دهند تا در دولت جدید نارضایتی ایجاد نمایند.

وی خاطرنشان کرد: بیکاری، تورم و عدم تخصیص بودجه عمرانی با گذشت ۵ ماه از سال جدید، مهم‌ترین مشکل پیش روی دولت جدید است.

شایان ذکر است که پس از صرف افطار «حسن خوش‌چشم» مسئول ستاد دکتر روحانی در آران و بیدگل به حاضران خیرمقدم گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز