خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

بازرسی و حراست شهرداری تبریز باید بسترساز تفکر خدمتی باشند

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۳۴

حراست باید امین، دلسوز و همراه واقعی مجموعه از یک سو و شهروندان از سوی دیگر باشد و کاری کند که نگاه پلیسی و امنیتی از این مجموعه دور شده و به آن به چشم یک دوست امین نگریسته شود.

ایلنا: شهردار تبریز با تأکید بر لزوم توجه جدی ادارات بازرسی و حراست شهرداری به کارکرد‌ها و وظایف ذاتی شهرداری، خواستار بسترسازی مدیران و کار‌شناسان این دو بخش برای حاکمیت و تقویت تفکر خدمتی در مجموعه شهرداری تبریز شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا نوین در نشست مشترک خود با مدیران و کار‌شناسان ادارات بازرسی و حراست شهرداری تبریز گفت: تکریم ارباب رجوع، رسیدگی و پاسخگویی سریع به مشکلات و مطالبات مردم، نطارت بر حسن انجام کار‌ها در تمامی بخش‌ها، سالم‌سازی محیط خدمت، جلوگیری از انحرافات و تخلفات احتمالی، برخورد با برهم‌زنندگان روند ارایه خدمات و اعتمادسازی نزد مردم از جمله شاخص‌های حاکمیت تفکر خدمتی در بدنه شهرداری است و این دو مجموعه باید ضمن حرکت در این راستا، زمینه را برای حاکمیت این تفکر در مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری فراهم کنند.
وی افزود: حراست باید امین، دلسوز و همراه واقعی مجموعه از یک سو و شهروندان از سوی دیگر باشد و کاری کند که نگاه پلیسی و امنیتی از این مجموعه دور شده و به آن به چشم یک دوست امین نگریسته شود.
شهردار تبریز در عین حال از مدیران و کارکنان این دو مجموعه خواست تلاش مضاعفی در راستای کاهش فاصله میان مردم و مجموعه شهرداری به کار بندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز