خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی اهر خبر داد:

دستگیری قاتل فراری کمتر از نیم ساعت در اهر

کد خبر : ۹۳۱۳۱

قاتل در محل درگیری با خودرو وانت مشغول فروختن هندوانه بود که پس از درگیری لفظی با مقتول با چاقو ضربه‌ای به سینه مقتول زده و از محل متواری شده بود.

ایلنا: فرمانده انتظامی اهر در آذربایجان شرقی از قتل یک نفر در اثر نزاع و درگیری در اهر خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، علی طاحونی گفت: به دنبال گزارش مردمی با پلیس آگاهی شهرستان اهر مبنی بروقوع یک فقره درگیری منجر به قتل؛ بلافاصله ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر و پس از انجام تحقیقات؛ هویت قاتل بنام (ب ـ و) اهل و ساکن اهر شناسایی و مشخص شد.
وی افزود: ماموران پس از متواری شدن قاتل بلافاصله به محل سکونت متهم مراجعه و دوست وی را با خودرو قاتل دستگیر، که در ابتدا از محل اختفاءقاتل اظهار بی‌اطلاعی می‌نمود و از دادن اطلاعات به مامورین خودداری می‌کرد که پس از انجام تحقیقات پلیسی لب به اعتراف گشوده و با انجام تماس تلفنی کنترل شده با قاتل، محل اختفاء شناسایی و قاتل کمتر از نیم ساعت دستگیر شد.
طاحونی ادامه داد: قاتل در بازجویی‌های به عمل آمده اعتراف کرد در محل درگیری با خودرو وانت خود مشغول فروختن هندوانه بودم که پس از درگیری لفظی با مقتول با چاقو ضربه‌ای به سینه وی زدم که بعد از آنکه مقتول روی زمین افتاد از محل متواری شدم.
فرمانده انتظامی اهر افزود: متهم اظهار داشت با مقتول آشنایی قبلی نداشتم و اولین بار بود که او را می‌دیدم که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز