خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

مشکلات کارگری در شهرداری تبریز به صفر رسیده است

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۱۴

با وجود تعدد و حجم بالای نیروهای کارگری و خدماتی در مجموعه شهرداری تبریز، این مجموعه کمترین مشکلات و تنش‌های کارگری در بین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان را دارد. / بسیاری از مشکلات، مطالبلات و خواسته‌های قانونی کارگران با اقدام به موقع و مسوولانه شهردار تبریز و مدیران مجموعه مرتفع شده است.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: با اقدامات موثر شهرداری تبریز طی سال‌های اخیر مشکلات کارگری این مجموعه به صفر رسیده و شهرداری به لحاظ مسایل کارگری کم مشکل‌ترین دستگاه اجرایی محسوب می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا نوین در جمع مدیران ارشد حراست و بازرسی شهرداری خاطرنشان کرد: با وجود تعدد و حجم بالای نیروهای کارگری و خدماتی در مجموعه شهرداری تبریز، این مجموعه کمترین مشکلات و تنش‌های کارگری در بین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان را دارد و بسیاری از مشکلات، مطالبلات و خواسته‌های قانونی کارگران خدوم با اقدام به موقع و مسوولانه شهردار تبریز و مدیران مجموعه مرتفع شده است.
وی با اشاره به اهم اقدامات مدیریت شهرداری در بهبود وضعیت شغلی و معیشتی کارگران تلاشگر این مجموعه افزود: پرداخت بدون تأخیر و به موقع حقوق و مزایای کارگران، طبقه‌بندی و ساماندهی شغلی نیرو‌ها، تعیین تکلیف وضعیت قراردادی کارگران، اعمال افزایش‌های قانونی در حقوق و مزایای کارگران در ابتدای هر سال، نظارت جدی و مستمر بر نحوه به کارگیری و پرداخت مزایای کارگران از سوی پیمانکاران، تأمین زیرساخت‌های رفاه کارگران، شمول قانون سخت و زیان آور برای شغل‌های مرتبط و اعطای گروه‌هی شغلی به کارگران براساس سوابق و مستندات قانونی از جمله مهم‌ترین اقدامات شهرداری طی سال‌های اخیر بوده است.
شهردار تبریز اعمال این سیاست‌ها را در راستای عمل به وظایف سازمانی و اخلاقی مدیریت ارشد شهرداری ارزیابی و تصریح کرد: خوشبختانه شهرداری تبریز توجه و عنایت ویژه‌ای به مسایل و مشکلات کارگری طی ۸ سال گذشته داشته و تمام تلاش مجموعه نیز در راستای پاسخگویی حداکثری به نیازهای این قشر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز