خبرگزاری کار ایران

در دیدار مقابل ذوب آهن؛

بازیکنان پرسپولیس با پیراهن پولادی به میدان می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۱۲

این اقدام نمادین نشان دهنده همدلی در تیم فوتبال پرسپولیس و امیدواری برای بازگشت قدرتمندانه مهرداد پولادی به رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با پیراهنی که عکس مهرداد پولادی روی آن نقش بسته در دیدار مقابل ذوب آهن وارد زمین خواهند شد.

به گزارش ایلنا، یکی از موارد مورد گفتگو بین محمد رویانیان و علی دایی در تمرین عصر روز گذشته وضعیت مهرداد پولادی مدافع ملی پوش اما مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس بود. پولادی چند روز پیش برای دومین بار تحت عمل جراحی قرار گرفت تا شرایط برای بازگشت هر چه زودتر او به میادین فراهم شود.

در این میان مدیریت و کادر فنی پرسپولیس همواره پیگیر وضعیت مهرداد پولادی بودند و بازیکنان و هواداران پرسپولیس نیز هرگز او را فراموش نکرده و سراغش را می‌گیرند و امیدوارند این بازیکن توانمند هر چه زودتر به میادین بازگردد.

براساس تصمیم اتخاذ شده و تاکید رویانیان و دایی، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس قبل از شروع دیدار روز جمعه مقابل ذوب آهن در شرایطی برای گرم کردن وارد زمین خواهند شد که عکس مهرداد پولادی روی این پیراهن‌ها نقش بسته است.

به طور حتم این اقدام نمادین نشان دهنده همدلی در تیم فوتبال پرسپولیس و امیدواری برای بازگشت قدرتمندانه مهرداد پولادی به رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز