خبرگزاری کار ایران

حل مشکلات را به ما بسپارید؛

اکبری: مراقب باشید، حاشیه‌ها در پرسپولیس نفوذ نکند

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۸۹

البته با دیسیبلین و نظمی که از دایی سراغ داریم جلوی بسیاری از حاشیه‌ها گرفته می‌شود اما همیشه مسائلی وجود دارد و شما باید از خود و تیمتان مراقب کنید.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع اعضای تیم گفت: آنهایی که نمی‌توانند رودررو مقابل شما قرار بگیرند به دنبال ایجاد حاشیه خواهند بود. حل مشکلات را به ما بسپارید و با هوشیاری فقط روی بازی‌های خودتان تمرکز کنید.

به گزارش ایلنا، محمدصادق اکبری که همراه اعضای هیات مدیره در جمع کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس حضور پیدا کرده بود در صحبت‌های خود خطاب به سرخ‌پوشان گفت: ما به اینجا آمده‌ایم تا بگوییم هیات مدیره قدر تلاش‌های شما را می‌داند و با تمام توان از تیم حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: همیشه می‌گویند خیلی مهم است که در هر کاری معلم و استاد فرد، چه کسی باشد. شما باید قدر این فرصت را بدانید که شهریار فوتبال ایران هدایت و آماده‌سازی شما را بر عهده دارد. دایی، باقری، منافی، غلامپور و دیگر عزیرانی که در کادر فنی حضور دارند در جایگاه خود جزو بهترین‌ها هستند و این فرصتی است که برای شما فراهم شده و امیدواریم نهایت استفاده را در جهت موفقیت تیم ببرید.

اکبری خاطرنشان کرد:  رویانیان هم به عنوان مدیر عامل باشگاه تمام تلاش خودش را می‌کند تا امکانات لازم فراهم باشد. شما باید مراقب باشید، حاشیه‌ها در تیم نفوذ نکند. البته با دیسیبلین و نظمی که از دایی سراغ داریم جلوی بسیاری از حاشیه‌ها گرفته می‌شود اما همیشه مسائلی وجود دارد و شما باید از خود و تیمتان مراقب کنید.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس تصریح کرد: حریفان ما وقتی ببینند در جنگ رودررو حریف تیم پرسپولیس نمی‌شوند به تجربه ثابت شده که تلاش می‌کنند از راه‌های مختلف برای بازیکنان و کادر فنی و حتی مدیریت حاشیه درست کنند تا از این طریق جلوی پیشرفت شما را بگیرند. آنچه از شما می‌خواهیم این است که وارد مسائل حاشیه‌ای نشوید و حل اینگونه موارد را به مدیریت باشگاه بسپارید. شما فقط روی کارتان تمرکز کنید چون هدف حاشیه‌ها، دور کردن شما از همین مساله است.

اکبری افزود: وقتی مسائلی مانند همین مشکلی که برای بازیکن عزیز ما قاسم دهنوی پیش آمد، در تیم روی بدهد ما با تمام قوا پشت شما هستیم. ما در درگاه خدا چیزی نیستیم ولی دیگران هم در جایگاهی نیستند که بتوانند برای پرسپولیس مشکل درست کنند چون با هوشیاری و همکاری شما چنین اجازه‌ای نخواهیم داد.

وی در پایان گفت: از همین حالا به این مساله توجه داشته باشید که بسیاری منتظر شکست‌های پرسپولیس هستند تا از همان‌ها حرف و حدیث‌های مختلفی درست کنند و سراغ تک تک شماها می‌آیند. باید با هوشیاری با این مسائل روبرو شوید تا بتوانیم به هدفی که داریم برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز