خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در ساری:

عده‌ای برای تحقق عدالت در کشور نقش بازی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۸۳

عده‌ای از افراد جامعه برای احراز پست و جایگاه، تملق و چابلوسی کرده و در مقابل افرادی برای تحقق عدالت، از جان خود مایه می‌گذارند.

ایلنا: رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری گفت: شب قدر فرصتی برای خودسازی و بهره گیری از فیوضات آخرت برای انسان‌ها است.

به گزارش ایلنا از ساری، علی اکبر ناطق نوری با بیان اینکه دو گروه از افراد برای جامعه، مردم و مسئولان خطر آفرین هستند، افزود: این عده را می‌توان افراد متملق و چاپلوس و گروه اپوزیسیون و مخالف نام برد.

وی تصریح نمود: ۲۵ سال سکوت حضرت علی (ع) به خاطر حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی و دفاع از حق و اعتراض به بی‌عدالتی‌ها بود.

ناطق نوری اضافه نمود: اگر بعد از ۲۵ سال به سراغش می‌روند که مسئولیت را بپذیرد و نمی‌پذیرد، باز هم برای دفاع از حق و عدل است.

رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با بیان اینکه حضرت علی (ع)، مرد حق و عدل و عدالت بود، گفت: این امام همام همه عمرش را برای اجرای عدالت و دفاع از حق و نیز حفظ ارزش‌های اسلامی در طبق اخلاص گذاشت و در این راه مقدس مظلومانه به شهادت رسید.

ناطق نوری افزود: آن‌ها که به حضرت علی (ع) گفتند بیا، تاب تحمل حضرت علی (ع) را نداشتند و در مقابل او ایستادند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با مقایسه انسان‌های مختلف روی زمین، اظهار داشت: عده‌ای از افراد جامعه برای احراز پست و جایگاه، تملق و چابلوسی کرده و در مقابل افرادی برای تحقق عدالت، از جان خود مایه می‌گذارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح بحث جامعه شناشی انسان‌ها و تقسیم بندی افراد جامعه بر اساس نوع برخورد آنان با مسایل و دیگر افراد گفت: انسان‌ها را می‌توان بر این اساس به چند دسته تقسیم کرد که یک عده از آنان انسان‌هایی هستند که روش و سبک زندگیشان به گونه‌ای است که نسبت به جذب دشمن و نگهداری دوست بی‌تفاوت هستند و در واقع افراد بی‌خاصیتی محسوب می‌شوند.

رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خلق حماسه سیاسی ملت ایران در ۲۴ خرداد انتخاب روحانی را موجب ایجاد آرامش در کشور دانست و اظهار داشت: مردم مازندران در این روز حماسی با رای به رئیس جمهور منتخب، بار دیگر به روحانی ملبس به لباس روحانیت اعتماد کردند.

وی با بیان اینکه وظیفه رئیس جمهور منتخب برای پذیرش مسئولیت در قبال تلاش‌های ملت برای خلق این حماسه بی‌بدیل باید دوچندان شود، افزود: مازندران مرکز تشییع و حکومت علویان بوده و مازنی‌ها همواره در سازندگی جامعه اسلامی موثر بودند.

رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با انتقاد از رل بازی کردن برخی مسئولان برای تحقق عدالت در کشور، گفت: این افراد با تملق گویی و اختلاف افکنی بین آحاد جامعه می‌خواهند، خود را داعیه دار عدالت در کشور قلمداد کنند.

ناطق نوری با بیان اینکه حضرت علی (ع) مرد حق و عدالت بوده و با شهادت ایشان، عدالت در جهان شهید شده است، تصریح کرد: روش علی (ع) این بوده که انسانهای متدین و دوستدار عدالت را جذب می‌کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز