خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه ای:

کانون پرورش فکری، کودکان و نوجوانان البرزی را به حضور پرشور در راه پیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۷۶

حضور شما کودکان و نوجوانان استان سرافراز البرز در کنار سایر کودکان و نوجوانان ایران زمین در راهپیمایی روز قدس به جهانیان ثابت خواهد کرد که آینده سازان ایران اسلامی همواره در تمامی صحنه ها حضور خواهند داشت.

ایلنا: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز با صدور بیانیه‌ای از کودکان ونوجوانان برای حضور با شکوه در مراسم روز جهانی ((قدس)) دعوت کرد.

به گزارش ایلنا در کرج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با صدور بیانیه‌ای از همه اقشار مردم به ویژه کودکان و نوجوانان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بنیان گذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، «روز قدس» نام گذاری شد و این نام گذاری، نور امید به دل مظلومان فلسطینی تاباند و میلیون‌ها انسان آواره و مبارز را برای مقابله عملی با توطئه‌های رژیم اشغال گر قدس و آمریکای جهان خوار مصمم‌تر و استوار‌تر کرد. پیام امام خمینی ـ رضوان‌الله تعالی علیه ـ نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین شد و به تاریخچه طولانی این مبارزه، اصالت بخشید و همواره در این روز شاهد حضور مردم مسلمان جهان در راهپیمایی با شکوه هستیم که جهانیان خشم و نفرت خود را به اشغالگران و طرفداران آنان اعلام می‌کنند.

امروز حضور شما کودکان و نوجوانان استان سرافراز البرز در کنار سایر کودکان و نوجوانان ایران زمین در راهپیمایی روز قدس باعث افتخار و سربلندی خادمین شما در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دشمنان را نا‌امید خواهد ساخت و به جهانیان ثابت خواهد کرد که آینده سازان ایران اسلامی همواره در تمامی صحنه‌ها حضور خواهند داشت و بیگانگان نخواهند توانست برای اهداف شومشان روی آن‌ها حساب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز