خبرگزاری کار ایران

معاونت قرآن و عطرت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خبر داد:

آغاز طرح کشوری دوره‌های تربیت معلم نهج البلاغه از نیمه دوم شهریور‌ماه

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۷۰

فراگیران در این دوره با اصول کلاسداری و مهارت‌های تدریس و همچنین با روانشناسی در تفسیر موضوعی نهج البلاغه با حضور اساتید مجرب آشنا خواهند شد.

ایلنا: معاونت قرآن و عطرت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از آغاز طرح کشوری دوره تربیت معلم نهج البلاغه در نیمه دوم شهریور‌ ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج رسول عطاپوری با اعلام این خبر گفت: به‌ منظور تربیت مربیان کار آمد در زمینه آموزش نهج البلاغه، شناسایی و جذب مفسران مستعد و علاقه‌مند و نشر معارف گرانسنگ نهج البلاغه، دوره تربیت معلم نهج البلاغه از نیمه دوم شهریور ماه در مؤسسات قرآنی استان البرز برگزار می‌شود.

وی افزود: فراگیران در این دوره با اصول کلاسداری و مهارت‌های تدریس و همچنین با روان‌شناسی در تفسیر موضوعی نهج البلاغه با حضور اساتید مجرب آشنا خواهند شد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اظهار داشت: علاقه مندان می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۹۲/۵/۶ به موسسات قرآنی دارای مجوز از فرهنگ و ارشاد اسلامی یا معاونت قرآنی اداره کل واقع در خیابان مطهری مراجعه نمایند.

شرایط لازم جهت شرکت در این دوره شامل: ۱- دارا بودن حداقل ۵ سال سابقه تدریس در حوزه آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم ۲– دارای مدرک تحصیلی حداقل سطح یک حوزه‌های علمیه یا کار‌شناسی (رشته‌های نهج البلاغه، الهیات و معارف اسلامی، علوم قرآن و حدیث، ادبیات عرب و سایر رشته‌های مشابه در اولویت می‌باشند) ۳– دارا بودن حداقل سن ۲۸ سال و حداکثر سن ۴۰ سال است.

لازم به ذکر است در پایان این دوره آموزشی گواهی مربیگری به شرکت کنندگان اهداء می‌شود و پذیرفته شدگان می‌توانند دوره‌های آموزشی نهج البلاغه را در موسسات قرآنی استان برگزار نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز