خبرگزاری کار ایران

در محل مجسمه یادمان کوهنورد در دربند؛

یاد سه کوهنورد ایرانی گرامی داشته شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۶۷

مردم به صورت خود جوش در محل مجسمه یادمان کوهنورد در دربند حاضر و در با گذاشتن گل و شمع در پای این مجسمه به سه کوهنورد ایرانی ادای احترام کردند. در بین عموم مردم هنرمندانی همچون حامد بهداد، هومن بهمنش، علی مردانه و حمید فرخ نژاد حضور داشتند.

ایلنا: گروهی از مردم شب گذشته(7 تیرماه) با حضور در محل  مجسمه یادمان کوهنورد در میدان دربند به صورت خودجوش به سه کوهورد ایرانی جانباخته ایرانی ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیدین بزرگی، پویا کیوان و مجتبی جراحی از تیم پنج نفره گروه کوهنوردی آرش در آخرین صعودشان توانستند پرچم ایران را بر بلندی قله ۸۰۴۷ متریبرودپیک‌ به اهتزاز درآوردند و مسیری تازه به نام ایران در دل هیمالیا گشوده و ثبت کنند اما در هنگام بازگشت مسیر خود را پیدا نکرده بودند و در کوه ناپدید شدند و باوجود جستجوهای فراوان هیچ اثری از آنها یافت نشد.

به دنبال این حادثه حمید فرخ نژاد(بازیگر سینما و تلویزیون) با انتشار فراخوانی اعلام کرد که قصد دارد تا روز دوشنبه 7 مرداد ساعت 19 در محل مجسمه یادمان دربند حضور پیدا کند. هرچند بعد به دلیل اینکه مجوز لازم برای حضور صادر نشد؛ اما مردم به صورت خودجوش در این میدان حاضر و با گذاشتن گل و شمع در پای این مجسمه به سه کوهنورد ایرانی ادای احترام کردند.

همچنینی به دلیل نبود مجوز مراسم اصلی برگزار نشد و هنرمندان و مردم بعد از اهدای گل محل را ترک کردند.

در بین عموم مردم هنرمندانی همچون حامد بهداد، هومن بهمنش، علی مردانه و حمید فرخ نژاد حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز