خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری لرستان

اقدامات عملی و اجرایی، کاهش مشکلات مددجویان و حمایت از زنان و کودکان را دوچندان کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۵۵

معاون دادگستری لرستان از بند زنان و کانون اصلاح و تربیت خرم‌آباد بازدید، مشکلات مددجویان را مورد ارزیابی قرار دادند.

ایلنا:معاون فرهنگی رئیس کل دادگستری لرستان به همراه دبیر کانون حمایت از زنان وکودکان دادگستری استان و قضات اجرای احکام با حضور در کانون اصلاح و تربیت و همچنین بند نسوان (زنان) ضمن بازدید، مشکلات مددجویان را مورد ارزیابی قرار دادند و با مدیران این دو مرکز در خصوص رفع مسائل مربوط به گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در این دیدار برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی ماه مبارک رمضان در این مراکز مورد ارزیابی قرار گرفت و از قسمت‌های مختلف کانون اصلاح و تربیت و بند زنان بازدید به عمل آمد و مسوولان امر با تحویل فرم‌های مخصوص شناسایی مددجویان نیازمند پرداختند.

مددجویان در ملاقات‌های مستقیم با معاون فرهنگی رئیس کل دادگستری استان، دبیر کانون حمایت از زنان وکودکان وقضات ویژه اجرای احکام به بیان مسائل و موانع موجود قضایی پرداختند. آن‌ها خواستار تداوم بازدید‌ها شدند و بازدیدهای گذشته مجموعه دادگستری لرستان از کانون اصلاح تربیت و بند نسوان را مفید برشمردند و عنوان کردند که ثمرات مطلوبی را برای مددجویان در پی داشته است.

همچنین در این بازدید مسوولان کانون اصلاح وتربیت و بند زنان به تفکیک به بیان مسائل موجود مددجویان و بررسی روند مسائل مرتبط با دادگستری با مسوولان امر پرداختند و راه‌کارهای پیشنهادی خود را مطرح نمودند.

در پایان نیز حجت‌الاسلام علی سبزواری معاون فرهنگی رئیس کل دادگستری لرستان ابراز امیدواری کرد؛ بازدیدهای مستمر، نتایج مفیدی را در جهت کاهش مسائل مربوط به کانون حمایت از زنان و کودکان به دنبال خواهد داشت و اقدامات عملی و اجرایی در جهت کاهش مشکلات مددجویان، ضرورت واهمیت حمایت از زنان و کودکان را دوچندان نموده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز