خبرگزاری کار ایران

کمک 35 میلیونی بانک رفاه لرستان به فرزند سرطانی مشتری بانک

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۵۰

همزمان با لیالی قدر از سوی مسئولان بانک رفاه با تلاش‌های مدیریت بانک رفاه لرستان مبلغ ۳۵میلیون ریال به فرزند سرطانی مشتری این بانک اهداء شد.

ایلنا: همزمان با لیالی قدر از سوی مسئولان بانک رفاه با تلاش‌های مدیریت بانک رفاه لرستان مبلغ ۳۵میلیون ریال به فرزند سرطانی مشتری این بانک اهداء شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در یک اقدام خداپسندانه از سوی مسئولان ارشد بانک رفاه کارگران کشور و با موافقت هیأت مدیره بانک و تلاش‌های مدیریت اداره امور شعب بانک رفاه لرستان مبلغ ۳۵ میلیون ریال به فرزند سرطانی یکی از مشتریان بانک رفاه شعبه علوی خرم‎آباد به‎عنوان کمک هزینه درمان پرداخت شد.
نصیر شاه‎کرمی یکی از مشتریان بانک رفاه به عزیزالله رحمتی‎منفرد رئیس اداره امور شعب بانک رفاه مبنی بر این‎که دختر ۱۴ ساله وی مدتی است که مبتلا به بیماری سرطان خون شده و در این مدت با توجه به هزینه‌های سنگین و گزاف درمان وی بسیار بالا است.
شاه‎کرمی می‌‎گوید: با توجه به این‎که بانک رفاه همیشه در کارهای عام المنفعه و خداپسندانه پیشتاز بوده از مسوولان بانک تقاضای کمک برای درمان هزینه‌های فرندم نمودم.
وی ادامه داد: در طول مدت بیماری دختر ۱۴ ساله‌ام که از سال ۸۵ بیماری سرطانش مشخص شد از نظر مالی همه دار و ندارم را هزینه فرزندم نمودم و با توجه به این‎که شغل من رانندگی است و از تمکین مالی خوبی برخوردار نیستم برای هزینه‌های شیمی درمانی فرندم به مشکل برخورد کردم. در این مدت علاوه بر مسئولان بانک رفاه، سیاوش بیرانوند مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دکتر گرجی و خانم عموشاهی نیز با کمک‌های مادی و معنوی باعث قوت قلب من و امیدواری فرزندم برای بهبود شده‌اند.
رئیس اداره امور شعب بانک رفاه با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع)، اظهار داشت: با مساعدت اعضای هیأت مدیره بانک رفاه کشور و تلاش‌های مجموعه مدیران اداره امور شعب بانک رفاه لرستان موافقت شد در یک اقدام خداپسندانه و نیک مبلغ ۳۵ میلیون ریال به فرزند یکی از مشتریان بانک که به بیماری سرطان خون مبتلا است کمک هزینه درمان اهداء کنیم.
رحمتی افزود: هرچند کمک ما گوشه‌ای ناچیز و کوچک از هزینه‌های درمان این نوجوان را پوشش می‌دهد، ولی امیدواریم در این ایام میمون و در این ماه مبارک بتوانیم با این عمل خداپسندانه گوشه‌ای از مشکلات عدیده‎ی این خانواده را که جزیی از خانواده بزرگ بانک می‌دانیم حل کرده باشیم و با این عمل نیک خود به این کودکان معصوم بگوییم ما همه به فکر بیمارن سرطانی هستیم و برای بهبود آن‌ها از خداوند منان آرزوی سلامتی داریم.
وی تأکید کرد: اگر حمایت‌های هیأت مدیره بانک رفاه در اقدامات خداپسندانه نبود ما نیز نمی‌توانستیم در کارهای خیری که در طول این مدت در استان انجام داده‌ایم کار خاصی را انجام دهیم که باید از همین جا از خدمات ارزنده مسوولان ارشد بانک در کمک به هموطنان قدر دانی کنیم.
طی مراسمی مبلغ مورد نظر به نصیر شاه‎کرمی اهدا شد. در این مراسم سید روح الله موسوی، بابک اخوان، شاپور علیزاده، فریدون عالی‌زاده و رضا علیشاهی مسوولان بانک رفاه لرستان حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز