خبرگزاری کار ایران

قرعه بدی به پرسپولیس خورد؛

رهبری‌فرد: علی کریمی آمده تا روی علی دایی را کم کند

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۷۵

آقای دایی اینکه گول زدن ندارد، شما مردم را چی فرض می‌کنید؟ همه می‌دانند جدایی کریمی فنی نبود.

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس سال سختی را پیش رو دارد چون بازیکنان جدیدی که گرفته همه جوان هستند.

بهروز رهبری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پرسپولیس امسال تغییر و تحولات زیادی داشته و بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته همه جوان هستند به همین دلیل کار بسیار سختی در پیش داریم.

مدافع سابق پرسپولیس همچنین متذکر شد: پرسپولیس یک تیم بزرگ است، اما الان بازیکنان معمولی را از تیم‌های معمولی به خدمت گرفته که امیدوارم این بازیکنان بدانند کجا آمده‌اند. پرسپولیس با راه‌آهن و سایپا خیلی فرق می‌کند و شرایط خیلی سخت است. امیدوارم این بازیکنان جوان بتوانند در پرسپولیس موفق شوند.

وی در مورد اولین بازی پرسپولیس در لیگ مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتورسازی یکی از تیم‌هایی است که باعث شده در سه - چهار سال اخیر لیگ برتر جذاب شود و جو بسیار خوبی به لیگ ما داده، تراکتورسازی تیم پرطرفدار و پرتماشاگری است و گریبان تیم‌های بزرگ را گرفته و می‌گیرد. به نظر من قرعه بدی به پرسپولیس خورد که اولین بازی باید مقابل تراکتورسازی بازی کند چون تراکتور واقعا تیم خوبی است و نتیجه گرفتن مقابل آنها خیلی سخت است. گول این که بازی در آزادی است را نخورید چون آنها مثل استقلال و پرسپولیس هرجا بروند طرفدار دارند اگر این بازی قشنگ شود این امید را داریم که لیگ جذابی در پیش باشد.

وی در مورد حضور علی کریمی مقابل پرسپولیس با پیراهن تراکتورسازی گفت: فکر می‌کنم حضور علی کریمی در تراکتورسازی ناخواسته بود چون کریمی متعلق به پرسپولیس است، اما شرایط طوری شد که کریمی علیرغم میل خودش از پرسپولیس به جایی رفت که هیچ سنخیتی با آنجا ندارد. به نظرم واقعا حیف شد چون کریمی امسال می‌توانست فوق ستاره پرسپولیس باشد. علی کریمی بازیکنی است که هر لحظه می‌تواند نتیجه هر بازی را عوض کند. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که فوق ستاره‌ها به این راحتی از تیم محبوب‌شان جدا نشوند. جدایی کریمی از پرسپولیس بخاطر پول نبود بلکه او فقط بخاطر رویانیان و شخص دایی از پرسپولیس رفت. امیدوارم کسانی به این فوتبال بیایند که همه آنها را دوست داشته باشند نه اینکه فقط یک عده آنها را دوست داشته باشند و اگر آنها در تیمی باشند یکسری بگویند ما نیستیم.

وی در پاسخ به این سوال که با این جدایی پرسپولیس ضرر کرد یا کریمی گفت: فکر می‌کنم در شرایط کنونی که فوتبال ما خالی از ستاره است پرسپولیس ضرر کرد. اگر دهه60  و 70 بود و آن همه ستاره در فوتبال ما وجود داشت می‌گفتند کریمی ضرر کرده، اما الان پرسپولیس ضرر می‌کند چون تیم ستاره ندارد و هیچ کسی بازیکنان پرسپولیس را نمی‌شناسد. علی کریمی به تنهایی تماشاگران را به استادیوم می‌کشاند اما چون الان ستاره نداریم باید دنبال کریمی باشیم و با این وضعیت پرسپولیس ضرر کرده است.

رهبری‌فرد در پایان گفت: علی دایی گفته تصمیمش مبنی بر جدایی علی کریمی و کریم انصاری فرد از پرسپولیس فنی و فوتبالی بوده است. آقای دایی اینکه گول زدن ندارد، شما مردم را چی فرض می‌کنید؟ همه می‌دانند جدایی کریمی فنی نبود. علی کریمی وقتی از فوتبال خداحافظی کرد مطمئن بودم دیگر بر نمی‌گردد چون کریمی وقتی حرف می‌زند روی حرفش می‌ایستد اما وقتی علی دایی به پرسپولیس آمد علی کریمی هم به فوتبال برگشت. او آمده تا روی علی دایی را کم کند.‌

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز