خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:

منافع هیچ باند، حزب و فردی نمی‌تواند موازی منافع انقلاب باشد

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۲۸

مأیوس كردن مردم امیدوار به انتخابات گناه نابخشودنی دینی و ملی است/ پس از ماه مبارك رمضان كه بهترین فرصت برای سازندگی روحی فردی و اجتماعی است، با قلبی روشن و پرونده‌ای پاك در درگاه الهی و تجدید نفس سیاسی، كارها را با محوریت گشودن گره‌ها از مشكلات مردم آغاز می‌كنیم.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار مسئولان و كاركنان سطوح مختلف مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به كینه‌ورزی‌های سیاسی دشمنان علیه انقلاب اسلامی و دوگانگی رفتار و گفتار آنان در مواجهه با مردم ایران، گفت: انتظار نبود كه در شرایط جدید پس از انتخابات، خارج از عرف دیپلماتیك این‌گونه رفتار كنند.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با برشمردن راههای برون‌رفت كشور از تنگناهای خودساخته و محدودیت‌های دشمنان، همدلی و همراهی مردم را مهمترین سرمایه انقلاب خواند و گفت: تا به حال با این سرمایه جلو آمده‌ایم و بعد از این نیز با تقویت آن به سوی اهداف متعالی انقلاب، امام و شهدا حركت می‌كنیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با توجه به نتیجه انتخابات 24 خرداد، گفت: منافع هیچ باند، حزب و فردی نمی‌تواند موازی منافع انقلاب باشد، اما بعضی‌ها این مصلحت اقوی را ندیده می‌گیرند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تلاش برای مأیوس كردن مردم امیدوار به انتخابات را گناه نابخشودنی دینی و ملی دانست و تأكید كرد: خداوند قلوب مردم را متوجه كرد و با شعور و احساس مسئولیت در بدترین شرایط به میدان آمدند و باید از این موقعیت استفاده كنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری فضای امید و آرامش جامعه را ستود و گفت: انشاءالله پس از ماه مبارك رمضان كه بهترین فرصت برای سازندگی روحی فردی و اجتماعی است، با قلبی روشن و پرونده‌ای پاك در درگاه الهی و تجدید نفس سیاسی، كارها را با محوریت گشودن گره‌ها از مشكلات مردم آغاز می‌كنیم.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، میلاد دومین امام شیعیان را تبریك گفت و تأكید كرد: باید هوشمندی این امام همام در عبور دادن جامعه اسلامی از گردنه خطرناك دشمنان راهنمای سیاسی ما باشد.

در این دیدار كه دبیر، معاونین، مدیران و كاركنان دفتر، دبیرخانه و مركز تحقیقات استراتژیك حضور داشتند، پس از سخنرانی و اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، افطار در فضایی صمیمی صرف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز