خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

كشف نزدیك به 20 تن شكر و برنج احتكار شده

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۲۷

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و كشف نزدیك به 20 تن شکر و برنج احتكار شده در استان خبر داد.

ایلنا: سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و کشف نزدیک به۲۰ تن شکر و برنج احتکار شده در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ «ستار خسروی» سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان در راستای برخورد با متخلفان اقتصادی موفق به شناسایی افرادی شدند که با احتکار اقلام مصرفی مردم قصد بر هم زدن نظم بازار را داشتند.

این مقام مسئول عنوان داشت: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی به همراه نماینده اداره صنعت و معدن و تعزیزات حکومتی استان محل شناسایی شده را مورد بررسی قرار دادند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از انبار یاد شده مقدار ۱۶ تن شکر سفید خوراکی و تعداد ۳ تن و ۶۷۲کیلوگرم برنج با مارک مشخص به ارزشی بالغ بر ۴۲۰ میلیون ریال کشف شد.

«سرهنگ خسروی» با اشاره به اینکه در این زمینه سه نفر شناسایی و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند، از مردم خواست: به محض مشاهده احتکار اقلام مایحتاج عمومی مراتب را به اداره بازرگانی، تعزیرات حکومتی و یا پلیس آگاهی اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز