خبرگزاری کار ایران

با ۱۲ بازیکن و ۷ همراه؛

تیم ملی والیبال جوانان راهی ترکیه شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۲۶

تیم ملی والیبال جوانان ایران با تیم‌های آرژانتین، ژاپن، مكزیك و استونی در گروه دوم این رقابت‌ها همگروه است.

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان برای برگزاری چند دیدار دوستانه و تشکیل اردوی برون مرزی بامداد امروز چهارشنبه تهران را به مقصد استانبول ترک کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان با 12 بازیکن و 7 همراه ساعت 5 بامداد امروز چهارشنبه دوم مردادماه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) تهران را به مقصد استانبول ترکیه ترک کرد.

ملی پوشان کشورمان در مدت حضور خود در استانبول که بین 8 تا 10 روز خواهد بود، 4 بازی دوستانه و تدارکاتی با تیم جوانان ترکیه برگزار خواهند کرد. برگزاری دو دیدار نیز با تیم ملی ترکیه از جمله برنامه‌های این تیم در استانبول است که هنوز هماهنگی های قطعی آن انجام نشده است.

فرهاد نفرزاده سرمربی تیم ملی والیبال جوانان 12 بازیکن را برای حضور در این اردوی برون مرزی انتخاب کرده است که اسامی آنان به قرار زیر است:

مصطفی باقری، حمید حمودی، ابوالفضل قلی‌پور، جواد حسین‌آبادی، آرمین رنجبر، میلاد عبادی‌پور، قاسم کارخانه، سید آرش تقوی، محمد جواد معنوی‌نژاد، محمد رضی‌پور، امیر علی محمد فتحعلی و سهند اله وردیان.

محمد فلاح نیز برای اعزام به این اردو انتخاب شده که به دلیل مشکلات خروج از کشور با تیم اعزام نشد و در صورت انجام مراحل قانونی ظرف چند روز آینده به ملی پوشان در استانبول ملحق می شود.

فرهاد نفرزاده سرمربی، سید امید هاشمی سرپرست، فرشاد سعیدی و اکبر محمدی(مربیان)، حمید جعفرزاده(کمک مربی)، هانی فرخی فرد آنالیزور و میر ابوالفضل معصوم زاده ماساژور، تیم ملی والیبال جوانان را در این اردو همراهی می كنند.

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که از یكم تا دهم شهریورماه سال جاری به میزبانی تركیه برگزار خواهد شد، آماده می‌کند. تیم ملی والیبال جوانان ایران با تیم‌های آرژانتین، ژاپن، مكزیك و استونی در گروه دوم این رقابت‌ها همگروه است.

قرار بود تیم ملی والیبال جوانان کشورمان بعد از اردوی ترکیه راهی ایتالیا شود که به دلیل فرصت کم برای تشکیل پرونده، با مخالفت کنسولی سفارت ایتالیا مواجه شد و این سفر لغو شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز