خبرگزاری کار ایران

توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی؛

احداث ۲هزار واحد اماکن مسکونی در مناطق زلزله زده

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۱۱

توزیع ۱۵۵ میلیارد ریال امکانات از طریق کمیته امداد در مناطق زلزله زده ارسباران که ۱۲۰ میلیارد از آن مربوط به کمک‌های مردمی در سراسر کشور بوده و ۳۵ میلیارد دیگر نیز از محل بودجه تخصیص یافته از طرف دفتر مرکزی کمیته امداد در تهران تامین شده است.

ایلنا: مشاور مدیر کل حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر احداث یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد به اتمام رسیده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، نجف نجفی در جلسه ستاد بشردوستانه حمایت از آسیب دیدگان زلزله آذربایجان با بیان اینکه کمیته امداد پس از وقوع این حادثه دلخراش، پایگاههایی را در مساجد مستقر و کمکهای نقدی و غیرنقدی مردم برای زلزله زدگان آذربایجان شرقی را جمع آوری و به منطقه ارسال کرد افزود: در حادثه دلخراش زلزله ارسباران، ۴ هزار خانوار از ۱۰ هزار خانوار عضو کمیته امداد آسیب دیده بود که احداث ۲هزار واحد اماکن مسکونی تخریب شده این مددجویان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال ۹۱ در دستور کار قرار گرفت.
وی از توزیع ۱۵۵ میلیارد ریال امکانات از طریق کمیته امداد در مناطق زلزله زده ارسباران خبر داده و افزود: ۱۲۰ میلیارد از آن مربوط به کمک‌های مردمی در سراسر کشور بوده و ۳۵ میلیارد دیگر نیز از محل بودجه تخصیص یافته از طرف دفتر مرکزی کمیته امداد در تهران تامین شده است.
مشاور مدیر کل حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از اقدامات کمیسیون حقوق بشراسلامی در زلزله اخیر تجلیل کرد و افزود: امیدوارم این فعالیت‌ها به زلزله اخیر ختم نشود و در مسائل دیگر بشردوستانه نیز تداوم یابد.
نجفی از آمادگی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی بر ادامه همکاریهای مشترک با کمیسیون حقوق بشراسلامی تاکید کرد و خواستار برگزاری نشست‌های مشترک جهت برطرف شدن مشکلات در برخی از شهرستان‌ها همچون ورزقان و هوراند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز