خبرگزاری کار ایران

نعمتی در تذکر آیین نامه‌ای:

برخی نمایندگان شأن مجلس را پایین می‌آورند

کد خبر : ۹۱۹۰۷

احمدی‌نژاد هشت سال هر بلایی که توانست بر سر کشور آورد و هیچکدام از این نمایندگان حتی یک بار هم تذکر ندادند ولی اکنون برای رئیس جمهوری که یک ساعت هم کارش را شروع نکرده است، مسائل به وجود می‌آورند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از رفتار برخی نمایندگان تصریح کرد: عده‌ای از نمایندگان به جای تقبیح حادثه ۲۲ بهمن قم شأن مجلس را پایین می‌آورند.

به گزارش ایلنا، بهروز نعمتی در تذکری با استناد به ماده ۷۹ آیین نامه نسبت به نطق میان دستور بهرام بیرانوند واکنش نشان داد و گفت: اتفاقی در ۲۲ بهمن افتاد و عده‌ای در سخنرانی رئیس مجلس اخلال ایجاد کردند اما عده‌ای از نمایندگان به جای تقبیح این رفتار به گونه‌ای عمل می‌کنند که شأن مجلس را پایین می‌آورد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: احمدی‌نژاد هشت سال هر بلایی که توانست بر سر کشور آورد و هیچکدام از این نمایندگان حتی یک بار هم تذکر ندادند ولی اکنون برای رئیس جمهوری که یک ساعت هم کارش را شروع نکرده است، مسائل به وجود می‌آورند.

ابوترابی فرد در پاسخ وی گفت: آقای بیرانوند به عنوان یک نماینده نسبت به موضوعی که در دستور کار مجلس است تذکری دادند و ناظر به شخص شما یا نماینده دیگری نبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز