خبرگزاری کار ایران

۷ هزار یتیم تحت حمایت طرح اکرام کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۸۹

۷۷ هزار خانوار در استان تحت پوشش طرح محسنین این نهاد قرار گرفته‌اند.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی برنامه‌های هفته اکرام در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین دشتی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هفته اکرام از ۱۵ ماه مبارک رمضان آغاز و تا ۲۱این ماه ادامه می‌یابد اظهار داشت: جشن گلریزان به منظور کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مراسم جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) چهار شنبه شب در بازارچه خیریه رمضان در محوطه مسجد کبود تبریز برگزار می‌شود.
دشتی از افتتاح مرکز نیکوکاری این نهاد در مسجد صفای بنی هاشم خبر داد و تصریح کرد: همزمان با آغاز هفته اکرام و فرا رسیدن شب‌های قدر ثبت نام از حامیان اکرام و طرح محسنین در مصلای اعظم تبریز و پایگاههای کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان صورت می‌گیرد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی، برگزاری همایش تقدیر از حامیان، مراسم محفل قرانی با مشارکت مهد قران، همایش کانون‌های پیروان ولایت و همایش اوقات فراغت را از دیگر برنامه‌های این نهاد در هفته اکرام عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه ۷۷ هزار خانوار در استان تحت پوشش طرح محسنین این نهاد قرار گرفته‌اند خاطرنشان کرد: ۷ هزار یتیم تحت حمایت طرح اکرام کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز