خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز خبر داد:

خط تاکسی رانی کرج - فرودگاه امام خمینی راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۸۲

ارتقای سطح خدمات رسانی ناوگان تاکسیرانی کرج ضروری است.

ایلنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به کثرت جمعیت استان و افزایش میزان سفر به فرودگاه امام خمینی (ره) در تلاش هستیم با مساعدت و همکاری مدیران فرودگاه، خط تاکسیرانی از کرج به فرودگاه و به عکس به مرکز استان دایر گردد که این موضوع با جدیت در حال پیگیری است.

به گزارش ایلنا در کرج کاوه حدادپور با بیان این مطلب در بازدید از سازمان تاکسیرانی شهرداری کرج افزود: ارتقای سطح خدمات رسانی ناوگان تاکسیرانی کرج ضروری است.

وی در ادامه تصریح کرد: استاندار به عنوان رئیس شورای سازمان تاکسیرانی ‌‌نهایت تلاش خود را در جهت برطرف کردن مشکلات انجام خواهد داد.

حدادپور ضمن تشکر از خدمات ارزشمند سازمان تاکسرانی خواستار ارتقاء سطح خدمات رسانی ناوگان تاکسیرانی در سایه تعامل و همکاری کلیه سازمان‌های حمل و نقل و با سازمان‌های تاکسیرانی به شهروندان استان شد و گفت: افزایش سطح تعامل و ارتباطات سازنده و بهره گیری از تجارب یکدیگر می‌تواند موجبات گسترش زمینه خدمت رسانی به مردم را فراهم نماید.

گفتنی است: معاون امور عمرانی استانداری البرز به اتفاق دبیر شورای ترافیک استان از سازمان تاکسیرانی شهرداری کرج بازدید و با مدیر عامل سازمان تاکسیرانی و دیگر مسئولین سازمان موانع و مشکلات را مورد بحث و بررسی قرار داد و از نزدیک با پرسنل و کار‌شناسان آن سازمان به گفتگو پرداخت و از تلاش و زحمات این مجموعه قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز