خبرگزاری کار ایران

نائب قهرمانی جهان تقریبا قابل قبول بود؛

آینه‌چی: جوانگرایی در تیم ملی تکواندو باید حساب شده باشد

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۸۱

ما در لیگ تکواندو نفرات خوبی را در ترکیب تیم‌های باشگاهی داریم که می‌توانند به تیم ملی کمک کرده و در مسابقات بین‌المللی درخشش داشته باشند.

یک کارشناس ورزش تکواندو گفت: نتایج تیم ملی در بازی‌های قهرمانی جهانی قابل قبول بود.

به گزارش ایلنا، حسن آینه‌چی گفت: در رقابت‌های جهانی مکزیک مدال‌آوری کشورهایی نظیر گابن نشان داد کشورهای دیگر به سرعت در حال پیشرفت هستند و این زنگ خطری برای کشورهای صاحب سبک در تکواندو نظیر کره جنوبی و ایران است.

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم ملی ایران دست به جوانگرایی زده بود که با توجه به این موضوع به نظر من نتایج کسب شده و دستیابی به مقام نائب قهرمانی تقریبا قابل قبول بود.

دبیر هیات تکواندوی خراسان رضوی با بیان اینکه جوانگرایی در تیم ملی باید حساب شده باشد، ادامه داد: اگرچه امسال جوان شدن ترکیب اعضای تیم ملی تا حدودی کسب مدال را مشکل کرده بود، ولی ملی‌پوشان ایران به خوبی از عهده کار برآمده و توانستند مقام نایب قهرمانی را کسب کنند.

وی اظهار داشت: ما در لیگ تکواندو نفرات خوبی را در ترکیب تیم‌های باشگاهی داریم که می‌توانند به تیم ملی کمک کرده و در مسابقات بین‌المللی درخشش داشته باشند.

آینه‌چی تصریح کرد: جوان کردن ترکیب تیم ملی به این نفرات اجازه داد قابلیت‌های خود را در مسابقات مهم و حساس به مسوولان تیم ملی نشان دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز