خبرگزاری کار ایران

دیدار هیئت اجرایی دارالقرآن خانه کارگر با رییس شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۶۶

اعضای هیئت اجرایی این دارالقرآن پیرو سلسله دیدار های ماه مبارک رمضان با علما، مسئولین و نهادها، با مهدی چمران ریاست شورای شهر تهران دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر، اعضای هیئت اجرایی این دارالقرآن پیرو سلسله دیدار های ماه مبارک رمضان با علما، مسئولین و نهادها، با مهدی چمران ریاست شورای شهر تهران دیدار کردند.

در این دیدار که در ساختمان شورای شهر تهران واقع در خیابان بهشت تهران صورت گرفت، ابتدا طه محجوب مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر سراسر کشور ضمن تشکر از ایشان به جهت تشکیل ائتلاف قرآنیان در انتخابات اخیر شورای شهر، گزارشی را از فعالیت های این مرکز به وی ارائه نمود که مورد تحسین و تمجید ایشان قرار گرفت.

طه محجوب گفت: به حمد الله دارالقرآن خانه کارگر که فعالیت خود را از سال 1385 با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز سازمان تبلیغات اسلامی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی میان عموم مردم بویژه جامعه کارگری آغاز کرده، تا کنون توانسته است به بیش از 300 هزار نفر در سراسر کشور خدمات دینی و قرآنی ارائه کند.

وی افزود: خوشبختانه تیم اجرایی دارالقرآن خانه کارگر متشکل از جوانان پر شور و خلاق می باشد و همین امر باعث شده تا سرعت پیشرفت این مرکز به تناسب عمر کوتاه تشکیلاتیش نسبتا خوب باشد و این مرکز را به مراکز تراز اول آموزش علوم قرآنی تبدیل کند.

وی در ادامه گفت: البته این آمار و ارقام و این فعالیت ها در برابر این جمعیت بسیار ناچیز است و باید تلاش ها و فعالیت ها بیش از پیش گسترش یابد.

در ادامه مهدی چمران رییس شورای شهر تهران ضمن قدردانی از فعالیت های دارالقرآن خانه کارگر گفت: امیدوارم که این حرکت ها و برنامه ها منسجم و ادامه دار باشد و اینکه شاهد فعالیت های شما جوانان در این عرصه هستم، بسیار خوشحالم.

وی گفت: شهر تهران به گونه ایست که هم جمعیت کلان و هم مردمی با فرهنگ های مختلف را در خود جای داده است. برهمین اساس توسعه فرهنگ دینی در این شهر باید با برنامه ریزی قوی و منسجم و شیوه های نوین آموزشی نظیر همین آموزش های تلفنی قرآن کریم که در مرکز شما انجام می شود، باشد. مجموعه شورای شهر و شهرداری هم در حد توان خود از این مراکز حمایت می کند. البته خود شهرداری هم برنامه های فرهنگی دینی خوبی را انجام می دهد که به عنوان مثال می توان از جشنواره بزرگ قرآنی شمسه نام برد که کار نسبتا بزرگی می باشد.

وی در آخر افزود: برای ترویج فرهنگ قرآنی در شهر تهران باید همگی دست در دست هم دهیم تا شهری خوب و سالم با ظاهری آرسته داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز