خبرگزاری کار ایران

نماینده تفرش و آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی:

حق رئیس جمهور است که کابینه‌ای همسو با خود داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۵۰

نیازهای عمومی جامعه و مطالبات نمایندگان و مردم در انتخاب كابینه نقش خواهد داشت / از كابینه انتخابی حمایت خواهیم كرد ولی تابع محض نخواهیم بود.

ایلنا: عباس صلاحی نماینده مردم تفرش و آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص کابینه دولت روحانی گفت: این حق قانونی رئیس جمهور است که برای پیشبرد اهداف خود و تحقق شعارهای خود کابینه‌ای همسو و هماهنگ در اختیار داشته باشد.

به گزارش ایلنا صلاحی افزود: با توجه به خبرهایی که داریم تشکیل کارگروه‌ها توسط آقای روحانی در زمینه تشکیل کابینه بسیار خوب است تا در این خصوص بتوان کابینه‌ای بدون خط بندی و سیاسی کاری و قوی داشته باشیم. در این راستا مجلس از رئیس جمهور منتخب حمایت خواهد کرد، ولی این بدان معنی نیست که مجلس تابع محض باشد ولی قطعا تعامل خوبی با رئیس جمهور منتخب خواهیم داشت و انتظار این است که کابینه تشکیلی کارا و قوی باشد و از افراد با صلاحیت و دارای سابقه مدیریتی در آن استفاده شود.

صلاحی در خصوص انتخاب استاندار مرکزی نیز گفت: بعد از انتخاب وزیر کشور حتما نمایندگان استان با ایشان در خصوص انتخاب استاندار تعامل خواهند نمود و در این راستا مجمع نمایندگان استان می‌تواند راهنمای خوبی باشند و امیدواریم استانداری با سابقه و آشنا به منطقه و با برنامه در راس استان قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز