خبرگزاری کار ایران

سمیرم میزبان قطعی المیپاد ورزشی عشایر کشور شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۲۳

سمیرم شهری است که تقریبا بیشتر عشایر کشور از آن عبور می‌کنند و منطقه شناخته شده‌ای است، علاوه بر اینکه سال ۸۹ نیز میزبان این رقابت‌ها بود و رضایتمندی شرکت کنندگان را به دنبال داشت.

ایلنا: دبیر هیات ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی استان اصفهان با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی عشایر کشور، پس از ماه مبارک رمضان، گفت: سمیرم میزبان قطعی این رقابت‌هاست.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی صفایی افزود: المپیاد ورزشی عشایر کشور قرار بود تیرماه امسال به میزبانی سمیرم برگزار شود که مشکلات مالی فدراسیون سبب شد این رقابت‌ها به تعویق بیافتد.

وی از حضور نزدیک به۷۰۰ نفر از عشایر ورزشکار کشور از تمامی استان‌ها در دو بخش آقایان و بانوان در این مسابقات خبر داد و یاداور شد: مسابقات به صورت سه روزه متمرکز است.

دبیر هیات ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی استان اصفهان، رشته‌های ورزشی این المپیاد را شامل تیر اندازی از روی اسب، کشتی با شال، دال پلان، سه گانه بانوان و پنچ گانه آقایان رشته‌هایی عنوان کرد و گفت: سمیرم شهری است که تقریبا بیشتر عشایر کشور از آن عبور می‌کنند و منطقه شناخته شده‌ای است، علاوه بر اینکه سال ۸۹ نیز میزبان این رقابت‌ها بود و رضایتمندی شرکت کنندگان را به دنبال داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز