خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

۵۸۲ فقره جواز تاسیس صنعتی در آذربایجان شرقی صادر شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۹۹

تعداد پروانه‌های بهره برداری شده در چهار ماهه اول سال جاری را ۴۹ فقره است که این میزان پروانه بهره برداری برای یک هزار و ۳۵۸ نفر شغل ایجاد خواهد کرد / صنعت مهم‌ترین بخشی است که می‌تواند در ایجاد شغل برای جوانان نقش ایفا نماید.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: در چهار ماهه اول امسال، ۵۸۲ فقره جواز تاسیس صادر شده که میزان اشتغال پیش بینی شده قبل از این تعداد در استان جواز ۱۶ هزار و۷۰۳ نفر بوده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جواد عظمایی تعداد پروانه‌های بهره برداری شده در چهار ماهه اول سال جاری را ۴۹ فقره عنوان کرد و گفت: این میزان پروانه بهره برداری نیز برای یک هزار و ۳۵۸ نفر شغل ایجاد خواهد کرد.
وی با بیان اینکه ۴۷ فقره طرح توسعه در چهار ماهه اول سال ۹۲ وصول شده، افزود: این میزان طرح توسعه برای یک هزار و ۴۴۸ نفر شغل ایجاد می‌کند.
عظمایی ایجاد اشتغال برای جوانان استان را رسالت اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی عنوان کرد و گفت: صنعت مهم‌ترین بخشی است که می‌تواند در ایجاد شغل برای جوانان نقش ایفا نماید، به طوری که امروزه بیشترین شاغلان استان در امر صنعت، معدن و تجارت مشغول فعالیت هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز