خبرگزاری کار ایران

در اقدامی نادر توسط تامین اجتماعی رخ داد:

تاسیس شعبه ویژه خدمات رسانی به روحانیون در گرگان

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۹۲

چكیده: «تاسیس شعبه ویژه تامین اجتماعی برای خدمات رسانی به روحانیون در حالی صورت گرفته است که سرمایه این سازمان از کسر ۳۰ درصد حقوق ماهانه کارگران تشکیل شده است.»

اداره کل تامین اجتماعی استان گلستان به مناسبت شصتمین سالگرد تأسیس این سازمان، در اقدامی نادر شعبه‌ای ویژه را برای خدمات رسانی به روحانیون در مرکز استان اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «محمد حیدری‌نژاد» مدیرکل تأمین اجتماعی استان گلستان با اعلام خبر تاسیس این شعبه ویژه، گفت: هم اکنون تعداد سه هزار و ۷۵۰ نفر از طلاب و روحانیون استان گلستان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند که با احتساب افراد تبعی به بیش از سیزده هزار و ۳۰۰ نفر می‌رسد.

حیدری‌نژاد افزود: با افتتاح این شعبه علاوه بر کاهش حجم کاری شعب دیگر و صرفه جویی در وقت و هزینه بیمه شدگان، حجم رفت و آمد آن‌ها نیز به شعب کاهش می‌یابد و امور بیمه‌ای طلاب و روحانیون نیز با سرعت و دقت بیشتری مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

گفتنی است، تاسیس شعبه ویژه تامین اجتماعی برای خدمات رسانی به روحانیون در حالی صورت گرفته است که سرمایه این سازمان از کسر ۳۰ درصد حقوق ماهانه کارگران تشکیل شده است و با توجه به مکانیزم «بین‌النسلی» ارائه خدمات به بیمه‌شدگان، هر نوع اختصاصی سازی امکانات این سازمان به معنی محرومیت بدنه جامعه کارگری از آن امکانات محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز