خبرگزاری کار ایران

میرباقری: راضی نگهداشتن مخاطب امروز بسیار سخت است

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۸۶

امروز سلیقه‌ها بسیار دشوار و پیچیده شده است و بسیاری از سلیقه‌های مردم امروز نسبت به زمانی که من سریال امام علی(ع) را می‌ساختم؛ تغییر کرده و راضی کردن مخاطب بسیار سخت شده است.

ایلنا: داوود میرباقری معتقد است؛ امروز کسب رضایت مخاطب بسیار سخت‌تر از سال‌های پیش است زیرا امروز شبکه‌ها و فرصت‌هایی که حق انتخاب را به مخاطب می‌دهند، بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میرباقری(کارگردان مجموعه شاهگوش) که در نشست خبری این مجموعه صحبت می‌کرد، با اشاره به اهداف خود از ساخت این مجموعه گفت: بعداز یک تجربه ۱۰ ساله و ساخت مجموعه‌هایی همچون امام علی(ع) و مختارنامه دوست داشتم که بازگشتی به کارهای گذشته خود کنم و یادآوری کارهایی همچون دندان طلا را داشته باشم.
وی ادامه داد: من همیشه هرجا که احساس می‌کنم کم می‌آورم به حال و هوای آثار نمایشی و تئاتری‌ام بازمی‌گردم و این سریال نیز یکی از ویژگی‌های آن نمایشی بودن و تئاتری بودن است و امیدوارم حاصل کار نیز بتواند رضایت بخش باشد زیرا خود من خیلی دوست داشتم که دوباره اثری بسازم که مانند دندان طلا باشد و امیدوارم این اتفاق نیز افتاده باشد.
وی با اشاره به همکاری خود با یک گروه ثابت بخصوص با عبدالله اسکندری گفت: من هر فیلم نامه‌ای که می‌نویسم و یا هر کاری که می‌کنم دوست دارم اولین کسی که آن را می‌خواند و درباره آن نظر می‌دهد عبدالله اسکندری باشد و نظر ایشان برای من بسیار تعیین کننده است ایشان هرچند یکی از دوستان خوب من است اما بخش عظیمی از تاریخ سینمای ایران به نام ایشان است.
کارگردان سریال شاهگوش با اشاره به اینکه برای ساخت این سریال تمرکز و فکر زیادی صرف کرده است، افزود: من از روز اول نگران خوب شدن این سریال بودم و هستم و هرشب در زمان خواب تمرکز می‌کنم و قسمت‌های سریال را می‌بینم.
وی ادامه داد: اینکه گفته می‌شود تیم تهیه‌کننده این کار آمده‌اند تا کیفیت آثار را در شبکه نمایش خانگی افزایش دهند مسئولیت ما و انتظارات را بیشتر می‌کند و ما از امروز باید همه تلاش خود را بکنیم که این سریال به عنوان یک اتفاق به بهترین شکل بیفتد.
کارگردان سریال مختارنامه با اشاره به اینکه امروز مخاطبان بسیار سخت پسند شده‌اند، گفت: امروز سلیقه‌ها بسیار دشوار و پیچیده شده است و بسیاری از سلیقه‌های مردم امروز نسبت به زمانی که من سریال امام علی(ع) را می‌ساختم تغییر کرده است و راضی کردن مخاطب بسیار سخت شده است.
کارگردان سریال امام علی(ع) ادامه داد: من همچنان موافقم که سریال مختار بسیار موفق‌تر از امام علی(ع) بود زیرا در زمانی که سریال امام علی(ع) پخش می‌شد فقط ۳ شبکه وجود داشت به همین دلیل هر چه تلویزیون پخش می‌کرد به قول معروف آش کشک خاله بود و مردم آن را می‌دیدند اما امروز اگر مختار توانسته موفق شود بسیار ارزشمند‌تر است زیرا ما در روزگای قرار داریم که شبکه‌های زیادی وجود دارند که توانسته‌اند موفق باشند و سلیقه مخاطب را جذب کنند.
میرباقری همچنین با اشاره به همکاری با یک تیم ثابت گفت: این شیوه من است که با یک گروه ثابت کار می‌کنم زیرا این گونه راحت‌تر است ضمن آنکه بسیاری از بازیگرانی که در این مجموعه حضور دارند با من دوست هستند و من نیز با آن‌ها دوست هستم.
عبدالله اسکندری نیز در ادامه حرف‌های داوود میرباقری گفت: من از زمان سریال امام علی(ع) با میرباقری همکاری داشتم و اخلاق ایشان را در ساخت و در اعتماد به متخصص قبول دارم زیرا ایشان با اعتماد به متخصص دست وی را باز می‌گذارد و خلاقیت را از آدم نمی‌گیرد و حتی خلاقیت وی را تحریک نیز می‌کند.
وی ادامه داد: میرباقری آدم‌ها و شخصیت‌های خودش را در ذهنش خلق می‌کند و آن‌ها را کاملا می‌شناسد و بعد ما را‌‌ رها می‌کند تا ما آن آدم‌ها را بسازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز