خبرگزاری کار ایران

نشست خبری مجموعه تلویزیونی شاهگوش برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۸۲

سریال شاهگوش به کارگردانی داود میرباقری و تهیه‌کنندگی مهران برومند و سیدمحمد امامی ساخته می‌شود.

ایلنا: نشست خبری مجموعه تلویزیونی شاهگوش شب گذشته(1 مرداد) با حضور عوامل آن در محل لوکیشن سریال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این نشست؛ سیدمحمد داوود میرباقری(نویسنده و کارگردان)، مهران برومند و سیدمحمد امامی(تهیه‌کنندگان)، مسعود پاکدل(مجری)، عبدالله اسکندری(طراح گریم)، عظیم جوان روح(مدیرتصویربرداری)، رشید دانشمند(صدابردار)، مانی لطفی‌زاده(عکاس)، رسول نجفیان(مشاور کارگردان)، آیدا مصباحی(مشاور رسانه‌ای) و فرهاد اصلانی، ‌مرجانه گلچین، حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، ‌احمد مهران فر، طناز طباطبایی، رسول نجفیان، حامد میرباقری، ابراهیم آبادی، علیرضا جعفری، مصطفی طاری، علی فتعلی، جواد زیتونی، حسن سرچاهی و سیروس گرجستانی حضور داشتند.
سریال شاهگوش مجموعه‌ای است که قرار است در شبکه نمایش خانگی عرضه و از مهرماه توزیع آن آغاز شود. قرار است تا پایان سال ۱۲ قسمت از این مجموعه در شبکه نمایش خانگی در قالب لوح فشرده عرضه شود.
داستان این سریال درباره مردی است که یک طباخی دارد که نقش آن را اکبر عبدی بازی می‌کند و طرفدار تیم استقلال است.
وی علیرغم شغلی که دارد اما صدای نازکی دارد همین مسائل باعث می‌شود برای وی اتفاقات جالبی رخ دهد. در این سریال طناز طباطبایی در نقش دختر اکبر عبدی، مرجانه گلچین در نقش همسر وی، فرهاد اصلانی در نقش رئیس کلانتری، حمیدرضا آذرنگ در نقش معاون رئیس کلانتری، محسن تنابنده در نقش یک خواننده مجالس ایفای نقش می‌کنند.
در مراسم دیشب ابتدا نشست خبری با حضور عوامل سریال برگزار شد و سپس عوامل به همراه نمایندگان رسانه‌ها در کنار یکدیگر افطار کردند.
در این مراسم به صورت تمثیلی به دلیل آنکه اکبر عبدی طباخی دارد از حاضران با کله‌پاچه پذیرایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز